dritgrei hei hei! Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 I dag fikk jeg sove lenge! For en deilig start på dagen. Dritgreipappan sto opp med dritgreigutten sånn at jeg kunne få sove av meg den værste morgendriten - jeg er ikke helt i slag sånn tidlig på morgenen nemlig - I wonder why???? Og hun dritgreijenta som jeg vel må kalle henne, hun valgt å sove helt til ti over halv åtte. Hun sto rett og slett opp etter meg i dag, vtenk så deilig! Dette må bli en bra dag! god jul folkens!
Trollmora Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Go morn til deg òg ) Deilig å sove lenge ja, spesielt når magen ruller rundt allerede før frokost. Dritgreijenta kan fort skjønne at mamman bare må ha noen minutter for seg selv. Krysser fingre for at dritgreipappan kan ta morgenøkta ofte i disse dager!
Urtete Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Mårn mårn! Så deilig å få sove lenge! DET er luksus i hverdagen, det! Spesielt for sånne som deg som bærer små fine spirer!! Ha en god dag! )
dritgrei hei hei! Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 det betyr sikkert at han vil ha banan.... :-)
Natteravnen* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Ja det var en godt tegn for en fin dag! Flinke jenta di. Håper du snart blir frisk og rask på morgonkvisten!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Er du gravid igjen ? Så koselig,gratulerer så mye ! Håper formen stiger raskt :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå