Rotekoppen88 Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Har vært litt plaget med hard mage i svangerskapet mitt nå, dette snudde plutselig i går kveld og nå har jeg god gammeldags drite sjuken. Greia er at etter å ha holdt på i natt og utover morgentimene har det nå begynt å komme noen litt blodige klomper og det er lyst blod/slim på papiret. er dette noe som er vanlig eller bør jeg kontakte lege.
fleXibel Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Kontakt legen du for å være på sikre siden. Husk å drikke mye og blåbærsaft skal virke bindende..
Mulle :) Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Er det fra endeltarmen blodet kommer eller skjeden??
Rotekoppen88 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 tror det er fra endetarmen, hehe.
Mulle :) Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Ok.. kan hende du har fått den en rift, etter mye dogåing. Men ring lege for sikker hets skyld.. Hadde det vært fra skjeden kunne det vært slimproppen ;-) har du lenge igjen?
Rotekoppen88 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 ja jeg er bare 13 uker på vei så vi får satse på at det ikke er slimproppen. Ja jeg skal ringe legen og høre, må ha sykmeld uansett siden jeg ikke har jobbet lenge nok til å bruke egenmeldinger. Er det i orden å ta idoform og lignende når man er gravid? Noen som vet?
Mulle :) Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Nei da får vi virkelig håpe det ikke er slimproppen Ville spurt på legekontoret ang idoform, imodium.. Kan sikkert taes, men for å være sikker.. spør damen i tlf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå