Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen våkne?

Her er det trøndersk vær.regn...så sola var på hurtigbesøk ja.dagens plikter kaller.ha en fin dag ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du, nå satt jeg akkurat og tenkte: Jeg lurer på om hun vet hvor mye jeg tenker på henne..... det er du det, og der var du et kort kort øyeblikk! Jeg håper du får en litt bedre dag i dag! også kan jeg jo slenge meg på idefix-formaningene. Pell deg til legen!!!

prompetipromp og god klem fra

Skrevet

Hallo på du og :o)

Vi hadde regn i går og sol i dag, om ikke annet kan jeg se sola speile seg i kontorbyhhet på andre siden av gaten. Håper du fikk en fin tur ut i sola i går da?

Jeg var ikke klar over at det var en liten kampanje på gang, men henger meg på de andre to: Pell deg tell lægen - NO!

(plutselig så har legestanden funnet ut at du kan få litt hjelp vet du :o) )

Skrevet

vi lage kampanja så mye vil skal æ si dæ! Pell dæ til lægen! Hut dæ ut rætt og slætt!

;-)))

Skrevet

Det va no så inn i hampen så krangelvorn ho va!

PELL DEG TELL LÆGEN sei no vi.

Hvess ikke du høre så bestille vi time tell deg å da kainn du ikke bæstem sjøl korsn dag som passa bæst!

Så der, no hør ho på oss :o)

Skrevet

Mårn!

Her har vi ikke regn ennå - tenk det! Værmeldingen sa øs pøs regnvær fra tidlig morgen til sen kveld i dag, men ikke en dråpe har falt - det er fint!

- OG DU - PELL DÆ TE LÆGEN! NO!

:o)

Skrevet

Heisann, og vi stemmer i.....-har du fått time no?

Det ordnar seg nok til slutt skal du sjå!

Håper du og dine får en fin dag iallefall, her i vest er det grått-grått-grått...(men flotte fargar i skogen då!)

Skrevet

ER du ikke hos legen idag heller???????????????????

Nå ringer jeg snart Lynet og ber han binde deg fast og putte deg i bilen med engang !

Måte på til stabeis du skal være..

No fe du pinade ta å ha dej til dokter !!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...