Gå til innhold

Har dere begynt på julegavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg...syns det er så vanskelig å begynne så tidlig...;o) Men kunne tenkt meg å fått den unna tidligere i år enn jeg pleier, for å slippe den værste førjuls-stressingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har tenkt litt på hva vi skal kjøpe.

Har i tillegg en 3-årsdag i desember... Det har vel du også? =)

Skrevet

Jepp

Skrevet

Ferdig med et meste.. har bare igjen til stefar, svigerfar og brødrene mine, og broren til mannen min og samboeren hans..

Skrevet

Jeg har gjort meg unna med en del unger vi gir til, og den ene tanteungen min:-)

Skrevet

Oi... det får si :) Flink du.

Jeg skal begynne så smått nå i helga når vi skal på shoppingtur :)

Har et par planlagt i hodet mitt....

Skrevet

Jepp, har kjøpt julegave til tuppa og til 3 barn:-)

Skrevet

Neeeei :S

Er alltid like treg når det kommer til julegavene

Skrevet

Jepp, Tobias blir jammen 3 år en uke før julaften...jøss...det går fort med disse små, gitt:o)

I tillegg har samboer 30-årsdag i desember, mamma, svigermor og bestevenninnen min har også bursdag den mnd....skulle ikke være lov;o/ Har ikke snøring på hva jeg skal kjøpe til noen....:o(

Skrevet

jeg har brukt å begynne tidlig, men nå er jeg rett og slett lei av jula. Butikkene begynner med julestasj i oktober så det blir jo jul nesten halve året. Så i år har jeg bestemt meg for å ikke gjøre noen juleting før i desember.

Skrevet

Jeg har kjøpt en gave for lenge siden.

Ellers synes jeg det er så vanskelig å begynne så tidlig. Tenk om de vil bytte men ikke får det fordi det er for lenge siden det er kjøpt.

Vet at man ikke kjøper gave for at de skal bytte til noe annet, men jeg tenker sånn, he he.

Skrevet

Ferdig med en god del - og vet hva jeg skal kjøpe til de andre..

Skrevet

Hehe ja vet det.. Men jeg er den som løper rundt lille julaften :P

Skrevet

Jeg handlet en del fine ting i Paris tidlig i høst, så jeg er vel igang. Handler det meste på:

gaversomforandrerverden.no

spaaah.no

thespiceshop.com

og tegneserier på Avalon. Holder meg til et par butikker siden jeg er lat:)

Skrevet

Nei. jeg tenker hvert år at jeg skal begynne tidlig, men ender opp med panikk-kjøp de siste dagene før jul.

Men i ÅR skal jeg.

Jeg skal forresten til LA i november og berlin i desember, så kanskje deg kjøper noen da. der er det vel sikkert billigere enn her.

Skrevet

Men det går da vel stort sett greit å få byttet gaver etter jul selv om er kjøpt nå...med mindre de er på salg da. Da jeg jobbet på VM begynte mange på julegavene i august/september og da fikk de byttelapp med 31.12 på...ingen problem det:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...