Gå til innhold

heisan,alle som håper i spenning;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, 5 dager siden jeg fant det ut, ikke blitt helt vant med tanken ennå nei, kan ikke helt skjønne det ennå. Vi har virkelig noen spennende mnd foran oss da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,ja..det er like rart denne gangen som sist,har en sønn på 16 mnd;) trudde ikke jeg skulle få samme"sjokkopplevelsen" nå;) men det er bare kjempe morro.har du barn fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig, føler med helt annerledes jeg! Syns det er så rart, føler jeg går rundt med en utrolig stor hemmelighet som det er altfor tidlig å fortelle, men som jeg bare har lyst til å rope ut til hele verden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, følelsen at man holder på å sprekke etter å fortelle er vanvittig stor.

Har sååå lyst til å fortelle, men tenker at man bør vente litt. Det er jo veldig vanskelig å lyve når folk spør rett ut om man ikke snart skal "sette i gang" m flere.

Det skal bli så gøy å se ansiktene på de nærmeste når vi forteller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Testet positivt i går - kjempegøy :) Har en sønn på to og et halvt fra før, og trodde kanskje ikke det kom til å føles så spennende med nummer to, men syns det er like fantastisk denne gangen! Ny på siden her, kjempegreit å ha noen å skravle med når man bare har lyst til å rope det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :) testet positivt for 3 dager siden, og har tatt 3 tester siden da, alle like positive naturligvis.. Jippi, vi er gravide!!

 

Veldig godt å være på denne siden og prate om det, og håper vi kan følge hverandre i den spennende tiden vi har framfor oss :):)

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...