Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 hallo,testet positiv for 2 dagersiden....håper vi kan følge hverandre i de kommende 9 mnd:) kommer med nick senere:)
lida78 Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei, 5 dager siden jeg fant det ut, ikke blitt helt vant med tanken ennå nei, kan ikke helt skjønne det ennå. Vi har virkelig noen spennende mnd foran oss da :-)
gressenka2 Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 hei,ja..det er like rart denne gangen som sist,har en sønn på 16 mnd;) trudde ikke jeg skulle få samme"sjokkopplevelsen" nå men det er bare kjempe morro.har du barn fra før?
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Helt enig, føler med helt annerledes jeg! Syns det er så rart, føler jeg går rundt med en utrolig stor hemmelighet som det er altfor tidlig å fortelle, men som jeg bare har lyst til å rope ut til hele verden!!!!
Gjest Skrevet 27. september 2007 #5 Skrevet 27. september 2007 Ja, følelsen at man holder på å sprekke etter å fortelle er vanvittig stor. Har sååå lyst til å fortelle, men tenker at man bør vente litt. Det er jo veldig vanskelig å lyve når folk spør rett ut om man ikke snart skal "sette i gang" m flere. Det skal bli så gøy å se ansiktene på de nærmeste når vi forteller.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2007 #6 Skrevet 27. september 2007 Hei hei! Testet positivt i går - kjempegøy Har en sønn på to og et halvt fra før, og trodde kanskje ikke det kom til å føles så spennende med nummer to, men syns det er like fantastisk denne gangen! Ny på siden her, kjempegreit å ha noen å skravle med når man bare har lyst til å rope det ut!
ett nytt gull ventes:) Skrevet 2. oktober 2007 #7 Skrevet 2. oktober 2007 Hei testet positivt for 3 dager siden, og har tatt 3 tester siden da, alle like positive naturligvis.. Jippi, vi er gravide!! Veldig godt å være på denne siden og prate om det, og håper vi kan følge hverandre i den spennende tiden vi har framfor oss :) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå