Gjest Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Min gutt på 6mnd ligger i babysafe fordi han snur seg på magen om natten. Han kan ikke snu seg tilbake,men blir liggene sovende på magen. Hadde han hatt hodet på siden hadde det vært ok,men han sovner med nesen ned mot madrassen. Bør jeg fortsatt bruke babysafe, eller er det ok å slutte?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Vi var i samme situasjon,funket kjempefint med babysafe.Når han ble så stor at han snudde seg tilbake og protesterte villt på å ligge "fastspennt" tok vi bort babysafen.Ble da noen kvelder med turning i sengen siden han plutselig hadde så mye bevegelsesfrihet.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Om du tenker på faren for krybbedød er vel den værste fasen over. Vi hadde samme problem, og brukte den vel til 9 mnd. Jeg synes det var trygt.
albah Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Vi slutta akkurat med posen, datteren min ville plutselig ikke bruke den mer.. Hu har vært vanskelig å legge de siste dagene, finner liksom ikke roen uten posen. (men blir helt hysterisk om jeg legger henne oppi) Men nå ser det ut til å hjelpe seg. La seg på 15 min i går. Hun er forresten 14 mnd. Tror de kan sove uten pose når de er klare for det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå