Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kjennes de utt. Jeg er nå 13+4 , og har fått smerter i hoftene. Det kjennes ut som det kommer fra selve hoftebeinet (ikke musklene). Skal egentlig begynne å jobbe fult på mandag igjen, men lurer på om jeg burde ringe legen å fornye sykemeldingen min. Har ganske tung jobb og vil jobbe så lenge som mulig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bekkenløsning altså.:)

Skrevet

jeg sliter med bekkenløsning helt fra uke 12.. jeg har begynt å gå på soneterapi hos naprapat for å prøve om dette virker. gjør himla vondt under føttene når hun treffer bekkenområde. men jeg har tro på dette! bør iallefall prøves hvis du sliter med dette. best virkning tidlig i svangerskapet! et annet alternativ er at du får tilrettelagt litt lettere jobbing på arbeidsplassen din. det er ikke bra med tung jobb og bekkenløsning. (naprapat tar 450 kr pr time)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...