Mamma&LilleKrølle Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Ikke så ille som det hører ut som da..Men det starta forrige uke da hun ble syk. Hun var så tett at jeg måtte sitte oppreist om natta slik at hun kun sitte og sove i fanget mitt. Nettene har jo vært rosenrøde tidligere da hun har brukt å sove hele natta. Men nå er hun våken myyye!! Og jeg blir så utslitt. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Hun sover egentlig også, men er så fryktelig urolig, og ligger og sutrer. Til slutt i natt måtte jeg bare ta henne i fanget mitt igjen slik at jeg fikk noe søvn. Er jo så sliten etter en uke med veldig lite søvn at jeg sitter jo og gråter om natta fordi jeg blir så rådvill i tillegg til at jeg er så sliten da.. Lurer på hvorfor hun er slik... Hun er omtrent frisk nå. Ikke helt i slaget, men ikke så syk som hun var. Men undres bare på om det kan være at hun har lagt seg til en uvane å være våken så mye... og hva jeg eventuellt skal ta meg til for at det skal bli som før.. Har dåp i helga, men er redd jeg ser ut som et spøkelse den dagen.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei! Ser at ingen har svart deg!! Er utrolig slitsomt å være mye våken på natta. Hele tilværelsen blir snudd på hodet! Man blir mer følsom, tåler mindre og gråter desto mer!! Vet åssen det er. Hvis jenta di er tett i nesa, så kan det hende ho ikke klarer å sove liggende. Kanskje det som plager henne?? Du sier ho er urolig når ho sover... det kommer garantert av at noe plager henne.. og det kommer garantert til å gå over igjen. Sånt er ikke vedvarende. Er bare så forferdelig tungt når det står på!! Barn kan fort snu døgnet... kanskje ho tror ho skal være oppe på natta?? Mye det kan være... vanskelig å si noe sikkert. Håper det ordner seg for dere snart!! Hvis ikke så ta kontakt med helsesøster og la henne se på jenta di;) Lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå