viny Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Hallo nå må dere kloke koner hjelpe meg litt. Den 22. sept. hadde jeg eggløsning har bestandig smerter på vekselsvis høyre og venstre side. For å være helt sikker så tok jeg i tillegg en eggl. test som var kjempepositiv dagen etter steg tempen fra 36.2 og har siden ligget på 36.8 jeg bruker babycomp og den lyste rødt med bilde av jente symbol og i dag 26. stod det røde lyset å blinket samtidig som jentesymbolet var der. Kan noen forklare meg dette. Er som sagt sikker på eggl. kan dere fortelle meg hvorfor det røde lyset står og blinker nå i og med at tempen steg slik den skulle dagen etter eggl. Hjelp....... hilsen viny
skifer Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Har faktisk ikke peiling på det babycomp greiene,men en liten sengevals for sikkerhetsskyld hadde vel ikke vært så dumt om det er el den varsler med det røde lyset..høres jo ut som det har vært pga temp og sånt men.. Det er ihvertfall ikke pga graviditet,det er det alt for tidlig til.. Har du sjekket batteriene,kanskje de bør skiftes? Lykke til:) Klem Skifer
viny Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Nei ang graviditet så er det en og en halv uke til den slår ut og da skal visst alle lysene blinke , er ganske ny på dette så har ikke helt forstått det enda må vel sette meg å lese mer. I alle år før så har jeg hatt eggl. når smertene har vært der og denne gangen så testet jeg i tillegg for å dobbelsjekke og tempen har steget slik den skal etter eggl. er helt forvirret jeg nå. skjønner ikke bæret. flere som vet noe ang dette.hilsen viny
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Tror baby compen din bekrefter at du har både hatt el og truffet el viny. Blir spennende dette fremover da ). Jeg håper den snart bekrefter svangerskap også- det er din tur nå ! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå