Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅÅh! Har hatt rier i hele natt også! Fra kl to til seks, også ga det seg!

Hadde to rier på 10 min,de var regelmessige.

Og skikkelig vonde, varte ca 60-90 sek.

Nå har jeg det kanskje én gang i timen, hvis det ikke har stoppet helt opp da....

Kjenner at jeg føler meg bedratt! Hadde det likt forrige natt og.

Hvorfor kan det ikke bare fortsette slik at jeg bli ferdig med det?!?!

LEI MEG.. Skal sikkert holde på sånn hver natt nå da... Hadde forresten termin den 23.sept.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slik har jeg det også. Sterke murringer og vonde kynnere hver natt... Begynner å bli vant med det etterhvert. Det er vondt og skuffende da det ikke blir noe mer. Er nesten begynt å bli bekyret over om det kan være bra for barnet, men tror mange opplever dette. Får håpe det ikke gir seg hos deg nå da, kanskje det er alvor denne gangen. ;-))

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...