Serma Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ÅÅh! Har hatt rier i hele natt også! Fra kl to til seks, også ga det seg! Hadde to rier på 10 min,de var regelmessige. Og skikkelig vonde, varte ca 60-90 sek. Nå har jeg det kanskje én gang i timen, hvis det ikke har stoppet helt opp da.... Kjenner at jeg føler meg bedratt! Hadde det likt forrige natt og. Hvorfor kan det ikke bare fortsette slik at jeg bli ferdig med det?!?! LEI MEG.. Skal sikkert holde på sånn hver natt nå da... Hadde forresten termin den 23.sept.
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Slik har jeg det også. Sterke murringer og vonde kynnere hver natt... Begynner å bli vant med det etterhvert. Det er vondt og skuffende da det ikke blir noe mer. Er nesten begynt å bli bekyret over om det kan være bra for barnet, men tror mange opplever dette. Får håpe det ikke gir seg hos deg nå da, kanskje det er alvor denne gangen. ;-)) Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå