Gå til innhold

Da er jeg på vei til 3D UL på medicus i Trondheim! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å som jeg gleder meg! :-)) Har time kl 10.30 og jeg håper det er som jeg forventer og at jeg ikke blir skuffet! Oppdaterer denne tråden når jeg kommer tilbake :-)

Ha en fin dag jenter :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg høre hvordan det er :)

Jeg måtte heller en tur på svangerskapspol. i dag i forbindelse med svangerskapskløe , så jeg måtte avlyse min time ...buuhhu...!

Men let me hear :)

Skrevet

Aaaahhhh.... Lykke lykke til!!! :D

Håper vi og skal på sånn 3D etterhvert!! :D Får vel nøye oss med vanlig UL førstkommende fredag først!! :D

Skrevet

Når kan man gå på 3D UL?? Å hva er tlfnr til medicus??? Har ikke vært på vanlig l enda,meen har så sinnsykt lyst til å bare få sjå hjerte banke.......

Skrevet

Må legge ut det jeg svarte marit82 i den andre tråden:

Åååå det var herlig å se han altså! Jeg må nok påstå at jeg har den fineste gutten i verden i magen altså hehe. Alt sto bra til, og han var gjennomsnittlig lang og tung, så det er vel som det står på sidene her det vel :-)

Fikk bare 3 bilder med meg hjem, og på det ene ser han ut som en alien på *grøss* Så det er ett jeg ser ansiktet på og ett der han folder hendene foran ansiktet, men begge to er fine. MEN jeg trodde jeg kom til å få flere egentlig, men på den cd'n jeg får om noen dager så skulle jeg få med alle snuttene og det var en del, og det var jo bra :-)

Vet ikke helt om det er verd kr 1300, men jeg er glad jeg gjorde det :-) Skal legge ut bildene når jeg får scannet inn dem :-)

Jeg hadde ikke villet gjort dette før i uke 25 nei for babyen må nesten ha litt fett på kroppen ellers blir det skumle bilder, og jeg er 25+5 i dag så jeg kunne gjerne ha ventet enda litt lengre, men han hadde runde kinnben så han var vakker :-)

Telefon nr er : 73 87 14 70

Tror det er en fordel for dere som tenker på å ta 3D å bestille nå, for det er visst fult laaangt fremover.

Skrevet

hei...Jeg skal også på medicus! bestilte for en tre uker siden, å da sa hu æ snakka med at det var bra jeg ringte, for fikk første ledige time å det var 7.januar... Heldigvis passer det bra for meg ettersom jeg har termin i midten av mars! Gleder meg så!!!!!

Skrevet

Er det såpass fullt nå ja himmel og hav! Ja det er det på høy tid å bestille nå da for de som har termin til våren! Bra du skriver dette for de blir jo så overasket og skuffet når de ikke får time og det skjønner jeg godt for det er moro å se bebisen da :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...