FrøkenSprøken Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Måtte slutte på p-piller for snar en mnd siden, og tenkte ikke på at når man plutselig slutter er man ikke beskyttet dersom man har hatt sex de siste dagene før man slutter. Har i tillegg hatt omgangssyke, uten å tenke over det. Nå har jeg enda ikke fått mensen, men syklussen er jo sikkert litt herpa etter p-pilleslutt da... Men så har jeg våknet med en intens kvalme tre morgener på rad nå. Gir seg utover fomiddagen, så er ikke noe jeg har spist, eller omgangen. Har testet meg nå i morges, og den var heldigvis negativ, men huff. Kan jo bare være at det er for tidlig å teste da... Håpe håpe håpe at jeg ikke er gravid. Det passer såååååå dårlig!
M@mm@ til mine barn Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Testet du med clear blue ?
FrøkenSprøken Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Nei, man mister ikke OS (bare spør Riga og Mulan), men han vil jo ikke gå glipp av hele småbarnstida til neste unge, og jeg vil ikke være alene med to små, så ja, da kommer vi til å flytte sammen. Men om et års tid har vi nok sikkert flyttet sammen uansett om jeg er gravid eller ikke:) Ja, brukte clear blue ja? Trodde den var best jeg?
It's all about me Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Da jeg sluttet på pillen gikk syklusene brått fra å være 4 uker til å bli på 6 uker. Kvalmen du føler klarer en overarbeidet psyke fint å fremkalle. Så så lenge testen fortsetter å være negativ hadde jeg sluttet ¨å sytress med det, psyken kan flytte fjell......og iallfall fremkalle graviditetsyptomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå