Gå til innhold

Kjenner liv :o)


Anbefalte innlegg

Skrevet

I går kjendte jeg helt tydlig liv i magen :) Har "trodd" at jeg har kjendt det noen ganger tidligere, men har ikke vært helt sikker.

Er idag 14+3. Sist kjendte jeg ikke noe før rundt uke 18-19.

For en deilig følelse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynner å bli nesten sikker jeg også... jeg er 16 uker i dag og har kjent noe bevegelse den siste uken. kjenner at det ikke er luft. kjente det når jeg la meg i går kveld, og når jeg våknet i dag:) håper virkelig det er babyen min:) jeg gruer meg slik til UL om tre uker i frykt for dødt foster, men hvis jeg klarer å kjenne spark nå, er det jo bare å glede seg.

Skrevet

Jeg er uke 16 nå, og har kjent liv i noen dager. "Plopp, plopp" sier det;-)

 

Kjente ikke før i uke 20 forrige gang, men denne gangen visste jeg hva jeg skulle kjenne etter!

 

Deilig ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...