M@mm@ Mi@ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Vår baby er 2 mnd, og hun kan fint sove etter mat i 18-19 tiden og til morgenen igjen! Syns det er leeenge jeg, så har prøvd å vekke henne i 23 tiden noen kvelder med klar mat..får flaske. I går brukte hun en evighet på 20 ml, for så å sovne når jeg skulle rape med henne. Normalt og ufarlig og gå så lenge uten mat??? Hun har stort sett vært slik de 2-3 siste ukene, fint for meg og sambo da..hehe, vi får jo masse alenetid og en goo natts søvn:) Selv om jeg må se på henne hver gang jeg småvåkner;)
camilla^ Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Så lenge hun er blid og fornøyd resten av dagen er det nok ikke noe farlig. Reis på helsestasjonen og vei henne, da ser du fort om hun holder kurven sin.Det er ikke noe vits å vekke ett barn som ikke har noe interesse av å ikke spise om det legger greit på seg. Da skaper en ofte bare en dårlig vane.
M@mm@ Mi@ Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Det har jeg og tenk på, og slike vaner tror jeg er vonde å vende gitt! Hun er så blid og fornøyd så, storgliser om morgenen også! Helt til hun plutselig finner ut at hun er sulten da..hehe. Ja, veie henne var ikke et dumt forslag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå