Gå til innhold

Er det bare min baby som


JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

ikke gidder å prøve å rulle seg fra rygg til mage fordi hun bare er opptatt av tær? Når hun akuratt var blitt tre mnd var jeg overbevist om at hun var like ved å komme seg rundt, men så oppdaget hun plutselig at hun kunne leke med føttene sine og etter det har hun sluttet å ville rulle. Nå har hun skjønt at de kan suges på også, så nå er det ihvertfall ikke interessant å holde seg i aktivitet når hun ligger på rygg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Like plutselig som hun fant ut at at tær er gøy finner hun kanskje ut at det å rulle rundt er like gøy? :)

Snuppa mi ELSKER sine tær også, hun ruller til siden når hun ligger på ryggen, har også rulla på magen en gang, så jeg håper hun finner ut at alt dette andre er interessant også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa mi er hverken interessert i tær eller rulling enda...det kommer vel når tiden er inne. Det skjer jo fremgang med disse små hele tiden:) Prøver å ikke stresse så fælt med å få ting til å skje:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er det liksom litt av begge deler men ikke helt.. Tar litt etter beina, men har liksom ikke funnet tærne ennå, og ruller over på siden, men bare av og til.. Hun tar det med knuuusende ro ja!

Snurrer rundt sin egen akse da, og tar hele lekestativet og spiser på det istedenfor å bare ligge å se på ting hun ikke får tak i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min ruller fra rygg til mage, mem blir kjapt sur fordi hun ikke klarer å komme seg tilbake. Så da må "noen" skynde seg å hjelpe før det blir hyling :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttene mine viser ikke antydning til å ville snu på seg, hverken når de ligger på magen eller ryggen. Men de reiser seg godt opp når de ligger på magen, den ene tvillingen er nesten oppe på alle fire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ruller hun over på magen så fort jeg legger henne på rygg ja:) Det tok ikke mange dagene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...