Gå til innhold

Blør... Hjelp meg,noen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så vidt jeg vet 5+6 i dag. Hadde sex i går kveld. Hadde litt vondt i underlivet etterpå. Blod på papiret etter jeg var på do i sted. Lite og lyst blod. Gikk for å sjekke en gang til, litt mere blod og mørkere...

Kan jeg ha mista?... :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig vondt å abortere..Så hvis du mister har du ofte ganske sterke menssmerter..Har du noe vondt?? Og blør det ca som en mens eller mer?? Er vel egentlig bare en lege eller noen som kan faget som kan gi deg ett sikkert svar.,Men det er jo veldig vanlig å blø litt etter sex..Kjempe lykke til :o)

Skrevet

Har ikke noe vondt... Var litt blod på papiret når jeg tørket meg meg etter å ha tisset. Lyst blod... Gikk en tur til etterpå, bare for å sjekke. Tørket litt, og det var litt mørkere blod på papiret...

Skal ringe legen med en gang kl. 8.

Skrevet

Hei! Ville bare si at husker veldig godt hvordan jeg følte det den dagen akkurat det der skjedde meg. Det som er pussig er at jeg også hadde hatt sex dagen i forveien. Jeg reiste rett på legevakten (var en søndag) fikk ta en urinprøve men noe mer enn det gjorde de ikke så lenge jeg ikke blødde noe mye. Ta på et bind og se om det øker på og om du er veldig bekymret kan du jo ta en tlf til legen.

Skrevet

Jeg hadde nettop en kraftig blødning i helgen. Ingen smerter, og ingen klumper i blodet, er som regel et godt tegn. Jeg fikk komme på UL, og der fant de ut at baby ha det bra men at livmorhalsen min er valdig blodfylt, og blør lett. De sa og, at dette kunne komme når som helst i svangerskapet, og ofte etter sex. Dette var ikke farlig for baby i det hele tatt.

Siden det skjedde etter sex, og du ikke har vondt, høres det uskyldig ut, men du må få sjekket det opp uansett.

En abort gjør som regel veldig vond. En får liksom rier.

Lykke til. Krysser fingrene for deg, og spiren.

Hold oss oppdatert da, om hvordan det går.

Skrevet

Jeg blødde også da jeg var like langt på vei som deg, kom egentlig gangske mye blod. Men det var ingen abort!! Deter ganske vanlig å blø og seden dere har hatt sex er det mest sansylig grunnen. Men sjekk det ut og lykke til!!!!

Oppdater oss da.

Skrevet

ikke for å ta fra deg motet,men tviler på legen din foretar seg noe..jeg blødde og i uke 7,men fikk bare til beskjed å vente og se..ingen ul eller noe:o(

men som de over her sier,så er jo slimhinnene sprø i et svangerskap,så kan jo være derfor

Skrevet

Jeg blødde myye i 1. tri. Hadde styrtblødninger 1-2 ganger i uken.

Nå er jeg 20+6, så blødningene gikk helt fint :-)

Så lenge du ikke har smerter, så går nok dette fint. Vi har veeldig sensitive slimhinner under svangerskapet, spesielt såpass tidlig, så det er veldig normalt å blø innimellom.

Skrevet

Ja, det er kanskje for tidlig å se noe på ultralyd enda, så mulig du må vente noen uker på UL? Men mas deg til UL så fort det er mulig. er ikke det mulig rundt uke 7 da mon tro?

Skrevet

Da jeg var i uke 7 fikk vi se et fosteranlegg og et bankende hjerte iallefall.

Legen ville ikke sende meg på UL, så jeg bestilte time hos privat klinikk i steden.

Skrevet

Jeg fikk komme på UL på sykehuset jeg, var da 5+4.

Da kunne de se et lite hjerte som banket...

Prøve å få ordnet en UL, ikke gi deg!!

Fælt å gå slik i uvisse...

Skrevet

..da tror jeg hu bør ringe til legen,evt skaffe seg en privat ul..ringte og til stolavs for d samma,bare ei uke seinere i svangerskapet,og fikk ikke komme inn til ul nei..fikk til svar at det er så tidlig at de kan uansett ikke gjøre noe om man skulle ha en abort på gang..ganske rått,men sant

Skrevet

jeg blødde også etter sex tidlig i svangerskapet. i uke 7,9, 11 og 13. Dro til legen to av gangene, ene gangen ble det sjekket med gu om det så normalt ut. I uke 13 ble det sjekket for hjertelyd, og alt var normalt.

I uke 15 var jeg hos jordmor og hørte hjertelyden igjen og denne uken i uke 18 så jeg en aktiv liten guttebebis der inne på rutine ul.

Legen sa til meg at en kan blø litt etter sex hele svangerskapet, mange som får ekstra skjøre slimhinner der inne da. Jeg har ikke gjort det siden.

Skjønner du bekymrer deg, men som regel går det bra. Ta en tur til legen og snakk med de- kan ofte hjelpe deg.

Skrevet

Da har jeg vært til lege, som undersøkte meg. Blodet var gammelt (fra i går), og mormunnen var godt lukket. Men sendte meg til UL lell. Der regna dama ut at jeg var 6+1 på vei, men i forhold til innvendig UL var jeg kanskje ikke så lang alikevell... Jaja... Blir bare lengre å vente da!

Alt så greit ut. Fikk bare beskjed om å ta det med ro ett par dager og ikke ha samleie! ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...