SurferMamma Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 ...som har lyst å leke med meg og min lille seks måneder jente - opprinnelig fra Oslo men nå altså i Cairns? Og kanskje et par pils etter leggetid en gang i blant??????? :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2008 #2 Skrevet 12. februar 2008 hei! jeg har bodd i cairns, men har nå flyttet hjem til norge igjen. studerer du der eller har du flyttet dit for godt? jeg savner cairns kjempe mye, og drømmer om å flytte tilbake. men det vil ikke bli før om et par år...hvor bor du? vi bodde på trinity beach...stortrivdes v stranda...jeg har en datter og en sønn, australsk pappa.
SurferMamma Skrevet 16. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2008 Hei du. Bodde i Cairns i fem mnd, nærmere bestemt Abbot St på The Esplanade. Deilig sted selv om jeg syns Cairns var for mye en turist by og manglet litt sjel. Nå var jeg der bare i som sagt fem mnd. Og kjente veldig få folk. Nå har vi flyttet videre til Fremantle, Perth, hvor min australske mann skal jobbe i ett år. Så får vi se hva som skjer etter det...Men vi kommer ikke til å flytte tilbake til Cairns. Nyt kulda i Norge (her er det 38 grader i dag!!) og kos deg med minner fra Australia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå