♥Rime♥ Skrevet 26. september 2007 #1 Skrevet 26. september 2007 Det er snart 5 uker siden jeg fødte og har hatt "normal" renselse. Hatt litt spor i truseinnlegget de siste ukene. Men i morges våknet jeg av at jeg var helt våt. Hadde da blødd kjempe mye i senga. Og da jeg sto opp bare rant det ut den dammen på gulvet. Har i hele dag hatt bleiene til lillegutt på meg og må skifte ofte for jeg bare blør den ut. Jeg kjenner at det renner og renner. Ligger nå i senga og kjenner at det renner ¨nå også. Det er også klumper som kommer ut. Beklager detaljene! uff.. men synes det er litt skummelt. Jeg ammer ikke og har tenkt det er mensen men burde det ikke avta litt? Noen som vet om det er normalt?
mayaya Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 ring barsel og hør. de har god tid nå på natta, og vil hjelpe deg med glede. lykke til :-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg vet ikke om dette er normalt. Jeg vet at man plutselig kan begynne å blø litt igjen en stund etter renselsen, men hvor mye, det vet jeg ikke. Syns det hørtes ut som du blødde en smule mye... Hadde jeg vært deg, så hadde jeg tatt en tlf til legen, bare for å være på den sikre siden. Det er sikkert ikke noe farlig, men det er jo greit å få det bekrefta fra en som vet om det.
mammaen til G & A Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Jeg vet ikke hva som er normalt angaaende bloedninger... Synes bare det hoertes litt mye ut. Ta en telefon til legevakten... kanskje foeden der du var og hoer. Bedre med en telefon for mye enn en for lite. Haaper du faar beskjed at det er normalt da=) Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå