Jente23, Nathalie, gullimagen Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Bor i Bergen da.. Jeg skal om 1 uke i fest for mine foreldre som begge fyller 50 år.. tenkte å finne en fin kjole som ikke er for dyr da (IKKE over 1000 i hvert fall...!!) og som er litt finere enn hva man finner på H&M kanskje... Har veeeldig lyst på en med empireliv siden det er utroolig fint når man er gravid.. eller babydollkjole.. og en kjole som jeg faktisk kan bruke når jeg blir litt større også (er 18 uker nå) som feks i jula og nyttår også=) Noen tips?? Takker!!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 kjøpte en veldig fin kjole på B-Young jeg. Passer perfekt til oss med mager, er skjæring under bysten, litt utringning, og en brosje med glasstener akkurat i utringninga. De hadde den i sort og brun (og muligens også flere farger). Er i uke 28 selv og brukte kjolen forrige helg, fremhever magen perfekt! Kosta 499,- (eller var det 599,-?) og kan jo da selvfølgelig brukes "uten" mage seinere!
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Sorry! Det var ikke på B-young, det var på LENE V!!! =0)
storkenerpåvei. Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hei Degye på kløverhuset og på lagunen har masse fint.har kjøpt meg noen kjoler der nå..er i uke 32 som jeg er kjempe fornøyd med.de er i ull så de strekker seg etter kroppen. det ikke mammaklær..men går fint alikevel.ikke så dyre helle.ca 600 kr.
helt på tampen? Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 utrolig at du bor i Bergen, var der for 3 uker siden. Gikk rett til Mor og Meg i Domkirkegt. Fant en kjempefin grå kjole der, skal bruke den både til bryllup og til jul . Ellers hadde de mye fint i silke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå