Gå til innhold

Northernlights... ang helsestasjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann! Jeg skulle ha veid mini jeg.. Hvordan går jeg fram da? Er det noe helsestasjon-system eller noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm,skrev et langt svar,men det kom bort...hrmf.

 

Jeg skrev at det er barneleger som gjelder her. Du kan isåfall dra på et sånt legekontor,og spørre pent om å få veie gullet ditt.

Eller så kan du dra til ei akuttavdeling, og spørre der. Den jeg jobbet på tok gratis blodtrykksprøver på folk, så jeg tror nok veiing av baby er en grei sak.

=o)

 

(kopiere før jeg lagrer...hehe)

Skrevet

oki... så lege eller sykehus altså. hmm.... google... :-p

 

takk :-)

Skrevet

Eller; du kan kjøpe deg ei rimelig digital badevekt!

 

Vei deg selv først.Notèr.

Deretter holder du barnet i armene dine og veier begge to.

Vips;har du vekta på mini!

 

 

Skrevet

det er sant. hmm... da kan jeg jo gjøre det jevnlig. smart :-) kanskje jeg må ut og se etter det da... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...