mayaya Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Heisann! Jeg skulle ha veid mini jeg.. Hvordan går jeg fram da? Er det noe helsestasjon-system eller noe?
Northernlights Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hm,skrev et langt svar,men det kom bort...hrmf. Jeg skrev at det er barneleger som gjelder her. Du kan isåfall dra på et sånt legekontor,og spørre pent om å få veie gullet ditt. Eller så kan du dra til ei akuttavdeling, og spørre der. Den jeg jobbet på tok gratis blodtrykksprøver på folk, så jeg tror nok veiing av baby er en grei sak. =o) (kopiere før jeg lagrer...hehe)
mayaya Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 oki... så lege eller sykehus altså. hmm.... google... :-p takk :-)
Northernlights Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Eller; du kan kjøpe deg ei rimelig digital badevekt! Vei deg selv først.Notèr. Deretter holder du barnet i armene dine og veier begge to. Vips;har du vekta på mini!
mayaya Skrevet 26. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 26. september 2007 det er sant. hmm... da kan jeg jo gjøre det jevnlig. smart :-) kanskje jeg må ut og se etter det da... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå