Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Synest saken har vært spennendes å følge med på å nå på nyhetene var det en turist som hadde tatt bilder,likner henne da så mye,hva tror dere?Att bildet er fjusket med?Håper inderlig det er henne å att dem folka som tok henne blir hardt straffet.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Har ikke sett dette bildet. Hvor så du det?
Julie Angelica:) Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Det er hovedopplag på vg.no nå. Synes faktisk det ligner på henne, men vanskelig å si selvfølgelig. Stakkars familien hennes som har vært gjennom så mye hvis dem er uskyldige. Noe jeg tror dem er. Håper virkelig hun lever og ikke har opplevd mye vondt, sånn at saken får en noenlunde lykkelig avslutning.
Hannahs-mor06 Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Ja, tenk om det er henne!! vi får krysse fingrene for at det er tilfellet og at hun kommer trygt og uskadd hjem til sine foreldre..som jeg aldri har mistenkt får å stå bak!! leste i vg igår om hun nadre jenta som forsvant i 2004, 14 km fra der madeleine forsvanr fra..og moren der skal ha blitt banket opp, og tvynget til å tilstå for selv å sha stått bak..grusomt! Ja, vi får håpe for denne familien;)hadde vært så godt!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Er det bare jeg som stiller meg kritisk til disse foreldrene? Gå ut å spise middag mens så små barn sover. Synes ikke det spiller noen rolle om de sjekket ofte. Begge er leger og har tilgang på beroligende medisiner, kansje lett å gi dette hvis man vil ha en rolig middag? Noe går galt, og de må skjule det for å ikke miste de andre barna også?Nei, jeg er fortsatt i tvil, men håper jo det ikke er dem.
6Ymamma Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Om saken er slik eller sånn....så håper jeg at dette er henne og at de finner henne. Den søte jenta fortjener å leve.!! Får gåsehud!!
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Tenk for et mirakel hvis de hadde funnet henne i live!!!! Håper selvsagt de gjør det, men håper uansett de finner henne selv om hun er død. Så kan foreldrene (som jeg tror er uskyldig) bli renvasket. O g de kan få en avslutning på marerittet.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 eg må no sei at eg er litt kritiske til foreldrene.men det er nå min meining,eg hadde aldri reist frå ungane mine slik i syden. men håpa sjølvsagt at dei finn ho Og det lignar på ho på bilder der
babyandme Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Får håpe det er henne! de skulle visst prøve å få bildet skarpere, siden det var så utydelig.. var visst mange andre som også hadde sett henne der i marokko.. Selvsagt var det uansvarlig av foreldrene å gå fra ungene slik til fordel for en middag på hotellet om kvelden.. men jeg tror madeleine har blitt kidnappet av noen som vil gi dem en lekse(tror hun er "uskadet" fysisk siden det er foreldrene dette er ment å ramme mest) Snart kommer vel pengeutpressing også, og foreldrene er nok villige til å gi myyye for å få datteren tilbake.. Stakkars jente og hennes familie, ulykkelige og triste alle sammen.. Håper hun blir funnet i "god" behold snart..!
Willy Wonka Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Uansett hvem som har tatt henne, evt. drept henne.....jenta fortjener å komme til rette!! så la oss håpe det er henne.
Hiv o'hoi Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Om det er henne, så er jo bildet uansett veldig gammelt da. det ble jo tatt bare få dager etter at hun forsvant.. Så hvem vet hva som har skjedd med henne etter det.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 Jeg har vanskelig for å tro at det er henne. Hvor mange småbarn ser ikke ut som henne, med kommunehår og samme sveis? Selvfølgelig er kanskje mange i Marokko mye mørkere, men likevel..... Synes også hun på bildet ser yngre ut enn 4 år...men det hadde vært utrolig flott om det var henne og de fant henne snart. Hører så mye snakk om at "for foreldrenes skyld"....men like mye for jentas skyld..stakkars må jo ha fått traumer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå