ludda Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Så da går vi inn i 10 pp. F.................................................ARGH
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Neeei, så frustrerende:( Har akkurat gått inn i 10 pp vi og, æsj. Håper at det klaffer for oss begge denne mnd:) Lykke til!
ludda Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 Det håper vi!!!!!Vi får håpe på juli baby.Lykke til til deg også.Klem.
ludda Skrevet 26. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2007 Det håper vi!!!!!Vi får håpe på juli baby.Lykke til til deg også.Klem.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Å så trist:( Av og til så lurer man på hva man gjør galt, hvorfor det aldri blir din/vår tur. Jeg kommer vel etter deg på mandag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå