mei&mi + marcus :) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Vi bor nå i en 2/3 roms 60 kvm "stor" leilighet og betaler 6000kr i mnd. 2 min å gå til barnehage,barnevennlig,min datter har mange venner her, og utrolig sentralt,kan gå til kjøpesentrene,til min mor,matbutikker,busstopp rett utenfor.. Har fått tilbud om en 4 roms, 110 kvm stoor leilighet til 5500 kr i mnd. Blir pusset opp og regner med vi får være med å bestemme. Men det er ikke så veldig barnevennlig,mange trapper, bilvei rett nedenfor huset, uten gjerde. Vi er litt i tvil,så det hadde vært kjekt med noen andres mening..
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg føler at beliggenhet er alfa omega. Vi flytta til et større sted, men det var ikke så barnevennlig og når gutta ble eldre angret jeg. Er nok på flyttefot innen 2 år.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg ville blitt boende der du bor;) Hvor er det dere tenker på å flytte? Holder forressenpå å sende deg en pm nå....=)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 enig med de over. bli hvor du er
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Ville definitivt ikke flyttet!! Beliggenhet er utrolig viktig, særlig for snuppa di sin skyld, så så lenge dere trives og har det greit der dere bor ville jeg heller ventet og sett om det dukket opp noe i nærheten etterhvert i stedet :-)
mei&mi + marcus :) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 26. september 2007 Vi trives veldig godt i nabolaget,med både foreldre og barn, men det er plassen inne det er noe i veien med.. Soverommet vårt har ikke vindu,det er egentlig bare et kott, det er fuktig og rått, så vinduene råtner når det kommer for mye dugg på.. Og det er rett og slett lite. Min datter kommer til å fortsette i den barnehagen hun går i nå, blir bare lengre vei, så sånn sett så har jo hun fortsatt de vennene hun har nå. Men om vi flytter så er det ikke bare til å åpne døren så finner hun noen å være med.. Og det er ikke mange som leier ut en 110 kvm, to etasjers hoveddel av en enebolig til 5500 kr i mnd, så får nok ikke den sjansen igjen... ååååå eg blir gaaal!! Vet ikke hva vi skal gjøre... Er dette et luksusproblem eller??
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Hvis det er råte i huset bør dere flytte STRAKS..! Dere kan jo bli syke av det..! Da ville jeg absolutt gått for den andre ja..!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Ville bodd kvar der dere bor. Vent til det kommer noe annet med bedre beliggenhet.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Ja er det råte så blir det jo en helt annen sak, som hun over her sier. Der ekan jo bli syke av det
mei&mi + marcus :) Skrevet 26. september 2007 Forfatter #10 Skrevet 26. september 2007 Ja, har tenkt på det og, men kommer til å bli mye dyrere en annen plass.... Vi har tenkt å kjøpe en leilighet her vi bor nå når vi en gang kan få lån...
frøkenfryd:) Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 jeg ville vel ha flyttet. om dere ikke skal bo der for alltid går det vel for en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå