Anonym bruker Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hvordan er Bugabooen på vinterføre, grus ulendt terreng og stier med vinterhjulene? Blir trillekomforten sånn som på andre firhjulinger? Og hvordan fungerer det hvis man triller vogna på to hjul bare? Er det tungt/vanskelig? Er det enkelt å "vippe" bort de to små hjulene? Ble litt klønete formulert kanskje, men håper noen skjønner hva jeg menere.. Setter pris på alle erfaringer med denne vogna!!
mammaoggullunge Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Hei, jeg er bare så kjempe fornøyd med bugaboo vogna min, og kan anbefale den på det varmeste. Men siden jeg fikk barn i juli så har ikke jeg prøvd den på vinterføre. Men har prøvd den på stranda, og det gikk supert. Vognen er så lett å trille og man kommer frem over alt så lett som bare det. Samt at den veier ingenting. Det er bra hvis du må be noen om hjelp til å løfte den med deg, som inn i bussen. Til og med mamma skryter av hvor lett den er å føre. Har tenkt til å invistere i vinterhjul, så tror nok at den da blir bra på vinterføre også. Vil også si at softbagen er utrulig stor også. Jeg fikk en stor gutt på over 4500 gr, og trengte god plass i bagen og det har ikke vært noe problem. Han veier nå 6700 gr og er nesten 3 mnd. så det er godt at han har god plass, skal jo ha den bagen noen mnd. til ikke sant.
Leola Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 HAr også den vogna og det er den beste vogna jeg har prøvd. Den har "alt" og er supergod å trille. Har ikke erfaring med vinterhjulene men hører de fleste som har den sier de ikke er nødvendig så lenge det ikk er veldig mye dyp snø(ikke brøytet vei). Hver gang noen tester vogna så sier de at DEN skal de også ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå