Sistemann i magen <3 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Vil så gjerne skravle litt, men finner ingen tråd.....
Rafi Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Nei jeg tror egentlig ikke det. Har hatt noen sånne symptom tråder og lignende. Men ikke en direkte skravletråd. Du starte en nå jeg hadde ikm i går, men enda ikke sett noe til TR, bortsett fra brun utflod siden fredag. Så den dukker vel opp snart regner jeg med
*ønsker* Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Tror det eksisterte en for lenge siden, men den døde ut og ligger vel laangt bak Her dukket TR opp i går Så nå går vi inn i 6.pp med nytt mot. Denne gangen skal det klaffe ;o)
Chezka Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Så bra - jeg er også en "uke 39 jente" )) Har IKM lørdag/søndag, men har en bestemt følelse av at vi ikke har lykkes denne måneden. Absolutt ingen symptomer, føler meg ikke gravid i hele tatt ) Men jeg er kjempeutålmodig mht TR!! Vil nemlig igang med 3.pp så fort som mulig ) Hva med dere - har dere testet? Noen spennende symptomer?? ))
flypapir Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Jeg har egentlig ikm i dag, men tok en test allerede på søndag (og noen før det, men det snakker vi helst ikke om:o)). Testen på søndag var hvertfall positiv, og jeg er strålende humør!! Har ikke hatt noen spesielle symptomer, men etter at jeg fant ut at jeg var gravid kom "alt". Mon tro om ikke det meste sitter i psyken ja... Lykke til jenter!!!
Rafi Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg har ingen symptomer, så jeg tror heller ikke jeg er gravid. Og spesielt siden jeg har hatt brun utflod i mange dager nå. Har ikke gidda å teste heller, for så lenge jeg har symptomer som sier at TR kommer, så er nok det riktig. Men jeg tror jeg har regna at EL kommer før enn den egentlig gjør. For når jeg ser på mine 4 pp, så har jeg hatt ca 30-32 dagers syklus. Og jeg har regna 28-29 dager.....og det har jo litt å si da Så jeg satser på at jeg treffer neste gang og venter bare at TR kommer sånn at jeg kommer fortere i gang med 5 pp men lykke til dere andre.
Chezka Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Jeg teller ikke dager til EL egentlig, men vi har sex hver/annenhver dag fra jeg er ferdig med mensen til jeg den kommer på nytt. Jeg venter også på TR nå slik at vi kan komme fort i gang med 3. pp )) Lykke til med neste pp!
Chezka Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 GRATULERER!!! ))) Så gøy! Ja, tror nok mange symptomer sitter mellom øra, var jo ikke måte på hvor mange symptomer jeg hadde i 1. pp (haha) Når jeg tenker etter så hadde jeg absolutt INGEN symptomer de gangene jeg har vært gravid før!!
Sistemann i magen <3 Skrevet 26. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 26. september 2007 Hei allesammen!! Så morsomt at det er fler av oss Ja da ble dette en liten skravletråd da! Supert! Jeg har IKM på lørdag og tester negativt på negativt.. Litt tidlig ute kanskje? *ler* Har mange symptomer,men det synes jeg at jeg har hatt hver mnd egentlig.... Er i 4pp nå... Spennende å høre hvordan det går med dere!! Lykke til allesammen!!! Og gratulerer til Marte med tulle og spire!!!
her er jeg Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Hei. Hadde IKM mandag 24., testet negativt, har ingen symptomer og ingen av mine vanlige tegn på TR..Tester mulig fredag igjen..Venteventevente... Hurra for dere som er i boks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå