proud mama Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Hei hei! Vi skal visst gifte oss samme dag i 2008 å på samme tidspunkt på dagen! synes det var en artig tilfeldighet! Hvor skal du gifte deg? Mvh
suseduse Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 heihei! her er jeg åhh, så sprøtt er ei til her inne som skal det og, linn og skrållan. jeg bor i drammen, enn du? begynner å nærme seg litt nå da hehe
proud mama Skrevet 26. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2007 he he! Ja det var litt sprøtt! Har du kommet langt i forberedelser? Jeg ble fridd til bare for en uke siden, så jeg har nettopp begynt:) Jeg bor i Trondheim, men skal ha feiring og vielse i Nord Norge. vi får følge hverandre opp å ha nedtelling på dagene
suseduse Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 jeg ble fridd til når jeg kom hjem fra sykehuset, snart et år siden.. men kan fortsatt ikke påstå jeg har komet langt, treig av meg (oss) hehe har kirke,forlover og ca meny... er litt usikker på lokale, alt er utleid av de vi vil ha!! men har reservert oss på en, men er ikke sånn drømmelokale hvis du skjønner? gratulere så mye med forlovelse da
proud mama Skrevet 29. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2007 he he! Okei. Vi har vært forlovet i ti dager nå å har allerede booket kirke, lokalet, ordnet kokk, servitører, å omtrent meny Å i går ble vi ferdige med invitasjonslisten! Hadde vi nå vunnet i lotto så hadde alt gått bra. he he! Lokale er vanskelig å finne! vi skal ha det i ei bygd å der er det bare et lokale.. enkelt valg, men skulle gjerne ha fått leid noen stoltrekk for å pynte opp å gjemme bort brune plaststoler. hi hi! tusen takk å det samme til deg, selv om du har vært forlovet en stund nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå