lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Blir vel mest sannsynlig for vondt(eller kanskje man rett og slett blør for mye..?), antagelig et dumt spm, var bare litt nyskjerrig på om noen faktisk har erfaring med d? =)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 En skal ikke bruke tampong! Guffen må komme ut. Veldig lett å få infeksjoner, så du må nok bruke bleier og bind de ukene..
Kristin* Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Nei, ikke bruk tampong nei. Blødningene er en del av renselsesprosessen, så det må ut! (Og ingenting skal oppi der på ei stund...) :-)
prøvekluten+3små Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 hehhe...unnskyld meg at jeg ler...men vis meg den som greier å pakke en tampong inn der dagen etter vaginal fødsel;o) forøvrig ska man ikke bruke dette etter ks heller..guffa må få komme ut,hvis ikke kan det lett bli betennelse
Mamzen Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Nei, skal bare bruke bind ja, som de sier over blodet må ut og der er fare for infeskjoner! Dessuten tro jeg ikke det finnes en stor nok tampong i denne verden for å stanse blødningene heller
prøvekluten+3små Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 hihi...ser ikke for meg en tampong vil finne feste oppi der heller jeg da...med tanke på str på det som nettopp har kommet ut;o)
Propellmamma til 2 Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 Tro meg, det VIL du ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå