lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 noen med erfaring? så jordmødrene sist onsdag hvor de balanserte denne krakken oppi senga(oppå madrassen og alt)også skulle hun liksom sitte oppå der igjen, d så jo utrolig klønete ut, og hun følte seg ikke trygg,så d var bare å ta den bort igjen..
line_n & sara Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 tenkte på det samme selv! jeg skal iallefall ikke ha noen fødekrakk!
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 jeg syns også det så helt rart ut å ha den oppi senga. skikkelig ustabilt. håper ikke de gir meg det forslaget når den tid kommer at jeg ligger der.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Den skal selfølgelig stå på gulvet. Og da fungerer den utmerket. Dette er noe jordmor har funnet på for å få en lettere arbeidstilling når hun skal ta ut barnet. Gidder ikke å bøye seg for å ta imor barnet. Helt idiotisk. Se hva jeg har skrevet om jordmødrene lenger oppe. Jeg ragerte selv på alle de passive stillingene man visrte av de fødende kvinnene, å føde er aktivt. Man må og bør bevege seg og ikke bare ligge som ett slakt, bare for de late jodmødrene skal slippe å bevege seg selv. lurifaks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå