mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg spør dere om mye rart her inne nå, men jeg har en sønn på 2 år og måtte ta keisersnitt 6 uker før termin med han så jeg kan INGENTING om vanlig fødsel og hva jeg skal se etter...... Jeg lurer på om dere ville ringt føden om dere hadde hatt disse plager: Vondt i ryggen, magen og underlivet mens ''kynnerene'' drev på, blitt veldig varme di siste dagene, diare, så harde ''kynnere'' at dere ikke klarer å gå ell stå omtrent, pressing i underlivet mens ''kynnerene'' drev på, vanskelig for å puste mens ''kynnerene'' drev på... Dere blir sikkert lei av alt jeg spør om men;) hehe
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde gjordt det. Sånn hadde jeg med nr 2, og dro på sykehuset for en sjekk. 2 timer etter var han ute.
NoDoubt Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Du kjenner nok best selv om det er fødsel på gang eller ikke. Når det skjer så "vet" de aller fleste at det er det som skjer. Har du rie slim? Blankt slim med litt blod i? Isåfall er fødselen i gang:-) Lykke til uansett:-)
grå :) Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 synes det høres ut som du blir mamma i løpet av kort tid jeg:) ta tiden mellom. når det er 5 min så er det på tide å ringe. med mindre dere bor langt unna da
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 nå ble jeg iallefall svett i henda.. hehe;) Takk takk:)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Nei hadde ikke ringt sykehuset. Men jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle dra til sykehuset før det var rett før fødsel (ville ikke bli sendt videre til fredrikstad) Når det først er rier så vil du merke det, det er MYE vondere enn kynnere og de kommer jo regelmessig. Hvis de takene du har nå kommer regelmessig så ville jeg ha skrevet ned når de kommer og hvor lenge de varer Høres ut som om du er veldig nær fødsel, men ikke i fødsel enda for meg..
blond Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Det er fullmåne i natt. Ungen er ikke mye lengre i magen din! Lykke til med fødselen!!
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 25. september 2007 er hos foreldrene mine for mannen min er lastebilsjåfør og jeg orker ikke tanken på å være alene med en 2åring.. hehe.. jeg må nok prøve og ta tia ja.. bor vel ca en 20 minutt unna her trur jeg.. takk for alle forslag.. mamma står her og ser på, nysgjerrig hun også hehe
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 jeg hadde ringt føden! Jeg hadde også KS med førstemann, og 2. mann fødte jeg "vanlig"...jeg var i tvil om det virkelig var rier jeg hadde....viste seg at det var i gang ja.. Hadde forestilt meg at det skulle være så mye vondere at jeg trodde det bare var kynnere. Ble jo definitivt vondere noen timer etter ja.....) Men jeg ville ha ringt hvis jeg var deg! Lykke til!! :-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Ikke nødvendigvis at en trenger å ha regelmessige rier, har ikke hatt det med noen av mine, har 3 barn.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Kan høres ut som rier,ring du:)
Frk. Vable Skrevet 25. september 2007 #12 Skrevet 25. september 2007 Diare er nå ihvertfall et tegn for mange... Jeg var på do 8-9 ganger dagen før jeg fødte... hehe
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 25. september 2007 ikke alle har regelmessige nei.. hehe.. det er så varmt her, jeg sitter i husets kaldeste rom uten feber og svetter, det er 18 grader her jeg sitt og jeg svetter helt uten feber.. hehe
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #14 Skrevet 25. september 2007 jeg er på do ca 15 ganger daglig( halvparten for tissing og halvpartemn for andre ting) hehe
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2007 4 minutter mellom på denne måling iallefall
snuppetupp 07.02.07+09.02.08 Skrevet 25. september 2007 #16 Skrevet 25. september 2007 Hvor langt er du på vei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå