Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #4 Skrevet 11. oktober 2007 Dette kan jo være sant. Babyer/foster som støtes ut tidlig ser jo veldig "rare" ut. De er jo uproporsjonerte i starten med et hode som er mye større enn kroppen. Ingenting ser jo ut som en baby før man har kommet til en viss grense. De likner jo mer på en reke på et slags vis. Sikkert en ubehagelig opplevelse for henne, heldigvis er det ikke ofte man blir gravid på p-piller!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #6 Skrevet 11. oktober 2007 Det hørtes litt overdramatisert ut da. Hvem er det nå om dagen som sitter i hvit,romantisk blondekjole a?? Eventyr!!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #7 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har gått masse i hvit, romantisk blondekjole i sommer, jeg 499 på Only =) Så jeg tror ikke det er blondekjolen som er overdrevet i denne fortellingen....
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #8 Skrevet 11. oktober 2007 Folk har gått rundt å vært gravide uten at de visste det helt frem til fødsel før da. Så det skal vel ikke være noe rart med denne historien sånn sett.
Ikkelektuell Skrevet 11. oktober 2007 #9 Skrevet 11. oktober 2007 Det som er rart er vel måten vedkommende forteller historien på.
Patetica fåkksi Skrevet 11. oktober 2007 #10 Skrevet 11. oktober 2007 Nei nei nei og atter nei, det er da ikke sommerkjolen eller skrivemaaten som er svaret paa aarets paaskenött, det er det faktum at hun först skriver "smerte" for saa aa skrive "smaerte" (med den bokstaven vi ikke har i dette land) og saa "smerte" igjen. Og ord del ing en hennes. Har jeg rett har jeg rett har jeg rett? Klekket jeg nötten?
Amanda- Skrevet 11. oktober 2007 #11 Skrevet 11. oktober 2007 vanskelig og si... men det kan faktisk stemme... p-piller kan skade fosteret.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2007 #12 Skrevet 11. oktober 2007 Jeg tror dette er BULLSHIT! Vedder på at det er skrevet av en abortmotstander som mener p-piller er abort fordi pillene støter ut et egg som kan ha blitt befruktet. Og da er det liksom abort! Nei, dette her er bare for å skremme de som velger p-piller som prevansjon...
Gjest Skrevet 11. oktober 2007 #13 Skrevet 11. oktober 2007 P-piller støter ikke ut egg. P-piller hindrer eggløsning. Men minipiller hindrer ikke eggløsning. De gjør at det blir vanskelig for befruktede egg å feste seg. Men de er mye utryggere med tanke på uønsket graviditet, siden de må taes til samme tid hver dag. hvis en ikke gjør det, øker sjansen for å bli gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå