Gå til innhold

Hørt om syklusskifte hvert 7ende år ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for fire uker siden, og hadde en lengre prat med en kollega i går. Hu har en datter på 10mnd og jeg sa at jeg ikke har noen barn, får ikke til.

Vi snakket om dette med psyke, slappe av i stedet for å stresse, og hvordan sinnet blir når en har prøvd så lenge. Grining bare du ser en barnevogn og gravide mager osv...

Så plutselig sa hun noe jeg jeg overhode ikke har hørt om i min laaange tid som prøver.

Hun sa at vi hadde syklusskifte hvert 7år.. (noen kan ALDRI bli gravide på 7år og plutselig blir det etter syklusskifte)

I mitt hode trodde jeg jo at jeg hadde lært meg ALT på disse 4år som prøver, men dette er helt nytt for meg.

Noen som har hørt om det og kan forklare meg ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har jeg aldri hørt om, men håper noen har noe info....

Hadde vært kjekt å vite mere om!

Skrevet

Har ikke hørt om det, men høres på en måte litt logisk ut da siden noen bruker evigheter og plutselig etter 10 år er man gravid. Så er ikke sikkert legen er så dum

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noe sånt, men det meste i kroppen vår fornyer seg jo i 7-årssykluser...

Skrevet

Jeg er ogsaa kjent med at i loepet av hver 7 aarsperiode fornyes alle kroppens celler. Kanskje det er derfor noen faktisk blir helt friske av veldig alvorlige sykdommer, vel og merke naar de "gjoer alt riktig" over en lengre periode....altsaa at man "bytter ut" det som ikke virker saaaaakte men sikkert og saa skjer det hyggelige ting etter tja...7 aar?

Det ble litt filosofisk, men vi er da ute etter alt som taler i vaar favoer?

Jeg fikk jo braatt et argument til aa bare faa de barna oensker oss (dersom vi kan) saa fort som mulig. Dersom proeveprosessen skal ta 6 aar til, saa blir jeg over 40 naar nr 2 kommer... =o)

Eller kanskje min 7 aarsprosess startet for 7 aar siden og jeg gaar paa en "ny frisk" naa? Med supre celler osv??

Pco symptomer minsker hos meg for eksempel og legen ser ikke lengre vanncyster paa min venstre eggstokk. Kanskje denne 7aarstankegangen kan vaere noe som jobber i min favoer?

Hehe, da kom vi godt ut paa viddene, men morsomt det ogsaa av og til.

Ha en super dag alle!

Skrevet

Hmm, er ikke så sikker på at det var kvinnesyklusen ho meinte. I spesielt astrologien går mye ut på sykluser, og også 7 års-sykluser. Også i bibelen er tallet 7 sentralt, uten at jeg har så mye peiling eller skall gå videre inn på det

Informasjonssøkende som jeg er, så måtte jeg google dette litt. Og mye av det jeg finner om sykluser både, 6-årige, 7-årige, 9-årige osv, finnes i astrologien eller i tilknytning til månen(som jo også er sentral i astologi).

Her er et par artikler der det står litt om hva 7-års syklus går ut på

http://www.anne-elisabeth.com.au/7%20year%20cycles.html

http://www.innerself.com/Channelings/Cycles_of_Seven.htm

Skrevet

Men her snakket vi vel om cellene i kroppen? Altsaa at hva enn som hindrer saa fornyer kroppen seg, eller?

Skrevet

Det var kroppens celler jeg tenkte på når jeg leste innleget ihvertfall... Astrologi har jeg i grunnen fint lite tro på og interesse av...

Skrevet

Egentlig vet jeg heller ingenting om dette og prøvte bare å søke og lete litt.........jeg fatter lett interesse og leter gjerne fram informasjon for å få vite mer.

Nå er jeg av de som tror de finnes mer mellom himmel og jord enn vi kan se. Og jeg tror en del på den alternative måten å se på kroppen på.

Om det så er at det er cellene som fornyer seg hvert 7 år, så bare lurte jeg på om det da kunne settes i forbindelse med den astrologiske 7 års syklusen. Jeg påstår ingenting, men som sagt bare setter i forbindelse ting som kan se ut til å gå ut på det samme

Men det er min måte å se ting på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...