Prinsen_til_mamma:) Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Har dere vondt der den ble satt? Har til tider skikkelig vond, å det virker som om jeg har en kul der. Føles ut som jeg er hoven liksom. Snart 10uker siden fødsel. Fler som er/var sånn etter epiduralen?
Pudding06&Spirepire Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg hadde ingen smerter etter epiduralen, men fikk et stort blåmerke.
Tomine is my star Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hadde vondt der en tid etterpå..men det er borte nå... Husker ikke helt når det ble borte..fødte for nøyaktig ett år siden..
Frk. Vable Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Tror ikke jeg hadde vondt etterpå,kanskje litt som et blåmerke som noe beskriver. Men det varte ikke så lenge. Er over 4 år siden, da, så husken er litt dårlig.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 merket ingenting til noe. Kanskje du burde få det sett på av en lege? tror ikke man skal merke noe til den i ettertid.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Hadde ikke vondt i det hele tatt. Bare heeeeeelt fantastisk =0) Han var flink til å sette den =0) snille anestesi legen. Håper jeg får den samme mannen denne gang =0)
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Jeg og har skikkelig vondt der...når jeg bøyer meg, og spesielt når jeg retter meg ut igjen, når jeg sitter i bilen, klarer ikke å sitte m ryggen inntil noe hardt f.eks..skikkelig vondt er d... Føles nesten som om d står noe igjen inni der... Skal til legen om to uker, så skal han få se på d...
Gjest Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 Ja, har vondt, er nå 15 mnd siden fødsel :-/ Men jeg sa det til han da han stakk at "AU, jeg kjenner det, og det gjør skikkelig vondt", og sa at jeg hadde hatt den "riktig" før, men tror du han brydde seg? Niks... Han visste best ja... Skulle likt å møtt han nå... :-( Stikker skikkelig til innimellom...
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Har ikke merket noe til den etter de satt den inn=) Glemte helt at den var der, før de tok den ut....
FrøkenSprøken Skrevet 25. september 2007 #11 Skrevet 25. september 2007 Hei:) Jeg hadde også ganske vondt etter fødselen, men husker ikke hvor lenge. Noen mnd kanskje? Uansett, det gikk over. Men snakk med legen du. Det skal vel ikke være slik?
Twig Skrevet 26. september 2007 #12 Skrevet 26. september 2007 jeg kjente det innimellom en tid etterpå..
mammaen til G & A Skrevet 26. september 2007 #13 Skrevet 26. september 2007 Jeg kjente godt hvor epiduralen hadde blitt satt saann cirka en maaned etter foedsel. Det var ikke vondt, mere oemt. Jeg hadde ikke noen kuler, saa jeg tror du boer ta en telefon til legen din og faa det sjekket. Klemmer fra
It's all about me Skrevet 26. september 2007 #14 Skrevet 26. september 2007 Jeg var skikkelig øm på stikkstedet i mange uker etterpå.
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2007 #15 Skrevet 26. september 2007 Var litt øm der den ble satt i et par uker etter, men kjenner ikke noe nå. Er litt over åtte uker siden fødselen.
Stratos med 3 barn Skrevet 26. september 2007 #16 Skrevet 26. september 2007 Jepp, hadde vondt i nesten ett år. Etterhvert avtar den daglige smerten, men jeg kjente det når jeg feks hoppet ned et trappetrinn etc. MEN nå må jeg pressisere at epiduralen min ikke virket og at fødselen endte i hastesnitt, noe som gjorde at de stakk på nytt med spinalvæskebedøvelse.......
Hiv o'hoi Skrevet 26. september 2007 #17 Skrevet 26. september 2007 Var litt øm noen få dager, fikk et lite blåmerke.. men alt forsvant etter en 3-4 dager..
"Frostpinnen" Skrevet 26. september 2007 #18 Skrevet 26. september 2007 2 år siden nå og kjenner fortsatt veldig godt hvor den ble stukket, ikke direkte vondt men ømt. Går litt opp og ned , noen dager verre enn andre. Men visst neste fødsel blir like lang så ser jeg ikke bortifra at jeg takker ja igjen men er ikke helt sikker da...
Dotten Skrevet 26. september 2007 #19 Skrevet 26. september 2007 Merket ingenting. Hadde kun et lite rødt merke/skurv en liten stund etter, men borte ble den. Altså ingen plager. Kjente knapt at den ble satt. Var en suuuuuperflink anestesilege
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå