Tessa-81 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Gikk opp 30 kilo pga av mye vann og gikk ned ganske mye på to uker. Er i mye aktivitet og skal begynne å trene igjen om to uker. Men magen er fremdeles etter 4 uker som i 3-4 måned gravid, og noe slapp. Forventet ikke flat mage etter 1 uke, men lurer på hvordan andre har det. Hadde flat mage før svangerskapet. Er blit bredere over hoftene, lårene...ja, over alt. Har 13 kilo igjen å gå ned..phu... Alle gode råd og erfaringer blir jeg glad for :-)
Nr-3-i-Magen Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Jeg la ikke på meg så mye og gikk ned alle kiloa etter to uker, men kroppen ser likevel ikke ut som før. Bekkenet mitt er mye breiere, så alle buksene mine har blitt altfor lave på livet, og passer ikke så bra lenger, selv om jeg får de fint på meg. Magen er også skikkelig hengete og slengete, men jeg har ikke trent noe særlig heller da. Tror det er det som må til. Og "kjærlighetshåndtaka" som mirakuløst ble borte da jeg var gravid har kommet tilbake så det holder. Tror det er sunnere kosthold og trening som må til for meg hvertfall.
Nr-3-i-Magen Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Glemte å si: det er 10,5 mnd siden fødsel...
Leandermamma Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Magen min er blitt flat igjen,men hvis jeg sitter får jeg en liten valk. La på meg 21 kg og har 4 kg igjen til normalvekten min. 5 mnd siden jeg fødte.
*Rutletutt* Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 Var 57-58kg før jeg ble gravid. Gikk opp til 72kg. Er nå 8 1/2 uke siden fødselen og jeg har 2-3kg igjen før jeg er der jeg var før jeg ble gravid. Magen er ikke som før....men det regner jeg ikke med skjer på en stund heller...merker jeg er mer tålmodig denne gangen enn etter forrige fødsel. Da tok den ca halvannet år før jeg var tilbake sånn jeg var før - men det går nok ikke så lang tid denne gangen;o) Jeg går lange turer med vognen stort sett hva dag og tar 50-100 sit ups/mageøvelser hver dag. Drikker ca 3 liter vann og drikker aldri brus. Klarer ikke holde meg unna godteriet...har dilla på peanøtter og Ritz-kjeks desverre;o/ Men spiser ellers ganske sunt:o)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg gikk opp 26 kg og har fortsatt 10 igjen,har ganske stor mage enda. Ikke stress med det ,det er bare en mnd siden du fødte,kroppen trenger tid til og komme seg .Man skal være litt forsiktig med og trene de 3 først mnd og man skal helst ikke trene for fult med fult trykk før det har gått 6 mnd.Men det er jo helt og fult opp til deg selv hvor mye du vil trene.:)men ikke stress med det de 6 første mnd ,bare kos deg masse med den nydelige babyen din.
@nne p@ l@nne Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 6 uker siden fødselen og 4 kilo igjen. gikk ned mye de to første ukene og ingenting etter det. Men er så spiser jeg veldig mye om dagen også (blir så sulten av å amme) Så det spørs om ikke de kiloene som er igjen vil ta en stund!! Magen er ikke helt borte og kroppen er forandret, men etter å¨ha født nr tre kunne det vært værre:-) :-) Har store planer om lange gåturer med vogna men er litt lat om dagen så jeg må nok sjerpe meg!!.
MathildeC Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jeg tok av meg nesten alt paa to uker, for jeg var saa stresset og spiste nesten ikke... Naa er jeg ikke stresset lenger, men koser meg med lillejenta. Resultat: Jeg har begynt aa spise igjen og magen har blitt litt stoerre..saann soet liten "gravidmage". Sukk, ser ikke for meg at den forsvinner med det foerste, i hvert fall ikke saa lenge sjokoladen ligger her og frister. Naa er det 2,5 mnd siden foedsel og jeg har vel 3 kg igjen aa ta av.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 gikk opp 30 kg jeg også, nå etter 6 mnd er det kun 2 kg igjen, men kroppen er ikke som før, men, tenker 6 mnd til med turgåing strammer opp litt. Jeg raste ned 20 kg, de 10 siste brukte jeg 3 mnd på
~Milly~ Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Gikk opp 18 kg, og nå 4 uker etter er 20 kg borte. Magen er det verre med, den henger og slenger =/ håper den blir litt strammere etterhvert.. de gamle buksene går fint på i forhold til lår og rumpe, men mangler et par cm på å få dem igjen over magen. Satser på at det går seg til! Er jo under en mnd siden fødsel, så får vel gi det litt mer tid =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå