mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Jeg er så og si 100% klar for å føde nå, jordmor sa på fredag at ungen kunne komme når som helst nå, men jeg har noen 'plager' som jeg gjerne vil ha dere til å si hva dere tror det kan være, etter det jeg har lest skal det være rier...... Mine plager er: Diare, kynnere som går på ryggen og underlivet, litt mindre bevegelse i magen, mye syre i halsen, konstant varm og ekkel i kroppen, pleier å fryse jeg på 19 grader inne i et hus, mens nå svetter jeg og sånn er det vært noen dager nå, jeg klarer nesten ikke å gå og klarer nesten ikke å stå.. Er dette noe jeg burde informere føden om???? Takker for ALLE svar:) klem
håper på fulltreff Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Vel... jeg tenker at kanskje det går greit å vente til du får rier som kommer med jevne mellomrom. Skjønner at du er veldig klar for å bli ferdig, men babyen kommer nok når den er klar. Rier kjenner du som regel så godt at det er ikke så mye tvil... Mitt råd er i allefall å vente til du har hatt rier en stund. Lykke til uansett!
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 eneste er at di kommer jevnt, og til visse tider
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Nei, rier kjenner du godt. For å si det sånn, når du har rier har du sånt press i magen at du ikke kan snakke mens det holder på. Men du er sikkert ikke langt unna!!!
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 har problemer nok med å puste mens det driver på jeg.. hehe
Mamsebamsen Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 For meg høres de plagene du beskriver AKKURAT ut som når jeg skulle føde! Kynnere, menssmerter i rygg og underliv, diaré, varm i kroppen… For meg begynte det med regelmessige kynnere en torsdags kveld, som forsterket seg gjennom hele fredagen, og barnet ble født kl 04 natt til lørdag. Så det er nok noe på gang – sånn smått om senn… Ring gjerne føden og snakk med dem, så avtaler dere hvordan du skal forholde deg. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå