Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 er det helt usansynelig å merke antydning til gravidiet før tidligst en uke etter el? når merket dere først tegn til at dere var gravide? er veldig optimistisk og drømmer om klaff på første pp, da el er imorgen, men må vell belage oss på noe mer prøving enn det :-) hilsen meg
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Det varierer mye! Noen får symptomer med en gang, mens andre ikke får noen i det hele tatt.. En uke etter EL kan en merke ting, ja. En stund siden jeg har hørt om noen som ble gravid på første pp, så får håpe du blir det da! Lykke til!
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Jeg personlig tror ikke at man kan kjenne noe før en uke etter EL. begrunnelsen er at egget har ikke festet seg en gang før det, å da er man faktisk ikke gravid.
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Egget fester seg stort sett 4-11 dager etter befruktning (hos noen senere) Har selv merket graviditetssymtomene ca en uke etter el de gangene jeg har vært gravid. Så det er mulig. Jeg bare visste at jeg var gravid, og testene slo tidlig ut (4 dager før ikm)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 26. september 2007 #5 Skrevet 26. september 2007 jeg tempet så jeg ser at egget festet seg på dag 6 etter EL, mine symptom kom på dag 11 etter EL
netti :o) Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Jeg er også i 1pp. Har IKM i morgen. Jeg er veldig til og fra på om jeg tror jeg er gravid denne gangen. Noen dager er jeg sikker, mens andre dager er jeg helt usikker. Hadde vært stas om det klaffet 1 pp. Junibarn og greier ;-) Lykke til.
Gjest Skrevet 26. september 2007 #7 Skrevet 26. september 2007 takk for svar alle sammen =) var bare nyskjerrig.. blir veldig spennende å se om vi er superheldig og får spiren på første, men det er vell mye og håpe på kansje... spennende uansett! jeg har el idag, så er nok litt tidlig å kjenne symptomer, litt tidlig å i det hele tatt være gravid kansje.. så vi får vente en uke å se om jeg kjenner noen symptomer! takk for råd.. lykke til alle dere andre og:-)
sara_salamander Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 kjempebra spørsmål! dette er vi mange som lurer på!!
Giinaღ Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Tjolahopp. Jeg er også i første PP og har vel slått meg til ro med at sannsynligheten for å vinne gull på første forsøk er liten. MEN det er lov å drømme. IKM om nøyaktig en uke Ingen symptomer. Ingen PMS ennå, men tviler på det er et godt nok tegn. Lykke til!!! Flere som har IKM rundt den 3. okt?
Gjest Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 ja det har du rett i.. men vi har lov til å håpe;) lykke til iallfall!!! håper vi får det begge to kjapt.. har foresten IKM 10. okt.. så akk en uke etter deg.. klems
Otilia *FØDEKLAR* ♡ Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Jeg er også i 1pp, hadde ikm på søndag, men tanta har ikke kommet og jeg har ikke symptomer på noe. Kun for ca ei uke sida hadde jeg ekle stikninger i magen og veldig oppblåst.. Har ALDRI kjent disse stikningene før.. så noe må det jo være, hihi! *håpe,håpe* Jeg har testet, men de va negative.. Håpet er jo ikke ute ennå
Giinaღ Skrevet 29. september 2007 #12 Skrevet 29. september 2007 Er det noe nytt her inne? flere av dere som har testet? Jeg har kjent murringer i magen siste to dager, og HÅPER , men har lyst å leve i spennning så lenge som mulig. Får se om jeg blir fristet til testing i morgen. IKM er på onsdag.... hva sier dere??? flere med symptomer???
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 #13 Skrevet 29. september 2007 Er også i 1.pp. Har ikm rundt 1.0kt. Kan også være at det er rundt den 3-5. okt. Grunnen til usikkerheten er t jeg har slutta på p pillene midt i et brett og har ikke heeelt oversikten i min syklus. Testene er iallefall negative. Er i gravid-modus, men det er man jo nesten automatisk når man er prøvere og er rundt ikm..... :0)
Linnsi_79 Skrevet 29. september 2007 #14 Skrevet 29. september 2007 Hei jenter, alt for spennende dette!! Jeg er i 1.pp med IKM torsdag som var (27.). Testet negativt i går, men ikke med mrgurin, noe som vel er viktig? Ingen tegn til TR, så jeg håper håper:)) Masse symtomer på spire; kvalme(til og med oppkast), trøtt hele dagen, vonde bryster, masse utflod m.m. Er det ikke slik at hcg-nivået kan være for lavt til å gi utslag på test? Noen i samme båt som meg? Jeg greier ikke tenke på annet om dagen.... Lykke til alle dere:)))) Klem fra meg
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 #15 Skrevet 29. september 2007 Hei Linnsi! Jeg vet av erfaring at det er clearblue og morgenurin som er den beste kombinasjonen når man skal teste. Så lenge du ikke har fått tr er det håp vet du!
Gjest Skrevet 29. september 2007 #16 Skrevet 29. september 2007 hei på dere.. så spennende at det nærmer seg ikm for oss nå... jeg har ikke før 10.okt, så må nok vente litt til.. tenker å teste 1 uke etter ikm, hvis tanta ikke har kommet da.. Linsi_79: jeg har hørt at man bør teste med morgenurinen hvis man tester før ikm, men at det ikke spiller noe rolle etterpå.. så krysser fingrene for deg og at tr ikke dukker opp :-) det virker iallfall som du har en del solide symptomer.. og til alle andre, vi får bare vente i spenning! hold oss oppdatert
lanoforliten Skrevet 29. september 2007 #17 Skrevet 29. september 2007 Ja det må vi!! Dette er sååå spennende! Lykke til til alle sammen!
Linnsi_79 Skrevet 29. september 2007 #18 Skrevet 29. september 2007 Takk for svar begge to:) Blir jo helt tullete av dette:) Tørr jo nesten ikke gå på do jeg, så redd for at TR dukker opp. Vi får bare holde motet og håpet oppe!!! Krysser fingrene for oss alle sammen:)
Gjest Skrevet 29. september 2007 #19 Skrevet 29. september 2007 hei på deg giina ingen testing her i gården enda, men har ikke ikm før om 11 dager, så jeg får vente i spenning litt til... håper murrigene i magen er tegn til spire, så får du oppdatere oss når du har testet! har foresten hørt at det kan bli negativt før ikm selv om du kan være gravid... men da bør du iallfall teste med morgenurinen din.. lykke til:-)
Giinaღ Skrevet 30. september 2007 #20 Skrevet 30. september 2007 Lurer på om jeg skal lage en tråd litt lenger opp på siden...så kan vi fortsette der "1.pp og IKM rett rundt hjørnet" døper jeg den ...Håper å se dere der inne
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 30. september 2007 #21 Skrevet 30. september 2007 hei hei alle sammen. det var kjempe greit å lese innleggene deres, fordi jeg lurte på mye av det sammen. jeg går osgå rundt og tenker på om jeg gravid eller ikke. men dere kaller dere IKM for den forventede menstr dato??? da har ikke jeg det før 15 okt. må nok vente to uker til for å vite nøyaktig om jeg blir gravid.......dagene har blitt så lange hehe
SøsterC Skrevet 30. september 2007 #22 Skrevet 30. september 2007 To dager etter EL og høyhopping kom det første tegnet på at noe var på gang, "rare" pupper... Etter 7 dager begynte jeg å bli svimmel, kvalm og fikk skikkelig vonde "menssmerter", men ingen TR. Noen få rosa striper i utfloden som det plutselig ble rikelig av. Sånn var det med forrigemann også, så jeg vet at jeg er gravid, men må få det bekreftet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå