Én til Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Noen som har bra erfaring med denne vinterposen? Og som kan fortelle meg om det er lammeskinn i hele lengden inni?
♥Snulder Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Nei det er ikke hel lengde på lammeskinnet.
Mrs. Bouquet Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Jeg synes den er veldig god, lammeskinnet går ikke helt ned i fotenden av posen. Sammenlignet med lammeskinnspose sitter man lunere i denne, den kan snører rundt hodet. Lammeskinnsposen er mer klumpete så den blir ikke så lun, men er nok tykkere og varmere. Jeg har odenwälderposen til ett bruk og lammeskinnsposen til et annet bruk.
NoDoubt Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Jeg har den posen og er super fornøyd:-) Solgte voksien og kjøpte lammyen. Lammeskinnet dekker ikke hele posen men den dekker mer enn nok. Det geniale er jo at du kan ta ut lammeskinnet på de dagene som ikke er så kalde. Lammeskinnet kasn og tas ut å brukes til sitterunderlag i vogna. Genial pose:-)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Det er d på min. Kan ta ut lammeskinnet og bruke bare det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå