Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Begynte å grine jeg...hu dama som hadde falt i dusjen og brukket hånda og babyen hennes som døde....tårene trilla da ja.
FØDEKLAR NÅ :)Jippi Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 uff ja, de trilla her også...kjempetrist!
Rypefest-2imagen sprekkferdig Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Må nok innrømme at at det falt noen tårer ja. Tror ikke det blir edre etter jordmødrene i morgen på nrk.
Gjest Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ååååååååå..........typisk at dette skulle komme akkurat denne sesongen når jeg går gravid*gråt så tårene spratt*
hagbarta.no 7-fødeklar!c Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Kjempefælt,og jeg som skal inn å bli satt igang imorgen.Får angst av mindere jeg da.
Stary Skrevet 26. september 2007 #6 Skrevet 26. september 2007 Ja, det var fryktelig trist... Men, tror dere kanskje grunnen til at Allison reagerte sånn kanskje er at hun også er gravid? Hun skjønte jo ikke hvorfor hun reagerte... Det hadde jo vert typisk nå som Meredith og Derek prøver igjen.... Og hvem er da far, Mark eller Derek? Kanskje..... hehe..
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 26. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2007 Jepp!! Det var nettopp det samboern og jeg sa til hverandre også. Addison er gravid!! Og garantert er det Derek siden han er i gang med Meredith igjen...å som jeg elsker den serien!!!
Stary Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Hehe... jeg så den med min samboer også... vi elsker den. drama drama drama gimme more !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå