mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Er det noen gode tips om åssen man får startet fødselen eller kan hjelpe det til å begynne? Jeg har konstant vondt i ryggen(nederst over rumpa), STERKE kynnere, pressing i underlivet og diare.. jeg er rett og slett lei!!!! Jordmor sa at ungen kunne komme når som helst, og jeg er ute etter å bli ferdig snart!!!! HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
M@mm@ til mine barn Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Fartshumper og brosteiner.
BettyBoob Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 sex og gåturer ikke digg, men fikk fart på sakene hos meg, pjokken kom 6 dager før termin! håper du føder snart!!!
mamma88 med 2 herlige gutter Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 når kynnerene driver på så presser det ekstra i underlivet og på ryggen, kan det tyde på noe???
grå :) Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 ungen kommer når den er klar og kjerringråd hjelper neppe før da. men beveg deg. bevegelse får fart i sakene om det er noe på gang
grå :) Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 'kynnere'' i ryggen er ofte rier er min erfaring
manonym Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Har desverre ingen peiling på kynnere.=) Men ungen kommer når den er klar! Men som en annen her sier, bevegelse! Men er ikke noe poeng å slite seg ut med husvask osv slik at når ungen bestemmer seg for å komme ut så er du helt utslitt! Men uansett; gå tur, vask vinduer (de to tingene gjorde jeg dagen før gutten kom), sex, sterk mat, kanel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå