rosa78 Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 er nå en dag over mens tror jeg er.. sist mens var rar små blødde i ca 3 dager også kom den... men nå har ingen mens kommet skullew etter lnår jeg tror den startet hatt den i går... har ikke hatt vonde bryster nå som jeg bruker men føles som det kommer nå... har 0 antadning til mens... eneste jeg har er litt luft i magen,litt hjerte bank og føler noen drar i egg stokkene små stikking... kan jeg være gravid??
Gjest Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Ta en test da vel! Ingen her som kan svare på om du er gravid. Klart du KAN være det, men ingen kan gi deg noe sikkert svar.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Åååå så spennende!! Dette høres kjempelovende ut:) Ta en test!! Krysser fingrene for at den blir positiv. Masse lykke til! Hold oss oppdatert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå