Gå til innhold

gravid?? el hva??


Anbefalte innlegg

Skrevet

er nå en dag over mens tror jeg er.. sist mens var rar små blødde i ca 3 dager også kom den... men nå har ingen mens kommet skullew etter lnår jeg tror den startet hatt den i går... har ikke hatt vonde bryster nå som jeg bruker men føles som det kommer nå... har 0 antadning til mens... eneste jeg har er litt luft i magen,litt hjerte bank og føler noen drar i egg stokkene små stikking... kan jeg være gravid??

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test da vel! Ingen her som kan svare på om du er gravid. Klart du KAN være det, men ingen kan gi deg noe sikkert svar.

Skrevet

Åååå så spennende!! Dette høres kjempelovende ut:) Ta en test!! Krysser fingrene for at den blir positiv. Masse lykke til! Hold oss oppdatert:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...