Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Anker like mye hvær natt, frøkna på snart 6 uker kaver så mye i søvne at hun havner under dyna. Jeg har stilt senga med hodeenden litt opp siden hun gulper en del. Er sikkert det som gjør at hun klarer å flytte seg nedover under dyna.Fikk sjokk første gangen, kom bort til senga for å hente hun, og hun var jo vekk. Løfta heldivis på dyna å der låg hun å sov søtt. Noen tips til meg her?? Er så redd hun skal havne under der å kveles
Mamma til to tette Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Kjøp dyneklyper, en liten investering for god nattero! Holdt på å få hjerteatakk når det skjedde lillegutt! Evt en sånn babydynepose, babysafe. Den er også topp når de senere oppdager hvor moro det er å sparke bort dynen ,-)
kladde Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Vet de selger dyneklyper men har ikke prøvd det selv. Vi bruker en sovepose - det fungerer veldig bra Slipper å bekymre oss for at hun skal få dynen over seg eller at hun sparker den av seg og fryser.
manonym Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Kjøp deg en sånn sovepose, det har vi så da slipper vi å tenke på noe dynestyr;)
Gjest Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Dyneklyper har jeg liggende fra storebrødrene, men problemet er jo ikke at hun kaver dyno over seg. Hun kaver seg nedover i senga så hun havner under dyna. Dyna den ligger på samme plassen den hehe Sånn babypose kunne jeg tenkt meg, husker jeg hadde det til førstemann, den hadde tau i sidene så en knytta i sprinklene. Men mener de slutta å selge de, var vist fare for at barna kavde de rundt seg å kunne bli kvelt vist. Eneste babyposene jeg har sett nå er kun pose uten bånd iallefall. Selger de sånn poser tykke nok til at jeg kunne fjernet dyna kansje?? Huff kjenner det er alt for lenge siden jeg hadde baby sist
manonym Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Er en slik uten bånd jeg har. Bruker bare den, har kanskje dyne over når det er 18 grader eller mindre. Har langermet body på. Lurer på om det var fra nabobarna jeg kjøpte min???
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Skal søke litt å se om jeg finner en jeg, mener å huse jeg såg noen i kataogen til Laredoute også engang. Må nå være mange plasser en kan få tak i sånt da.. Takk for alle tipsa =)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. september 2007 #8 Skrevet 26. september 2007 Jenta mi holdt også på slik, i tillegg la hun seg på skrå. Som hun styra, noe hun sikkert gjør nå også. Jeg la gensere på sidene og under rumpa slik at det ble en liten grop. Det hjalp meg veldig.
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 26. september 2007 #9 Skrevet 26. september 2007 Hun ligger forresten på lammeskinn, derfor det var lett for meg å legge noe under..
YallaYalla Skrevet 26. september 2007 #10 Skrevet 26. september 2007 Sånn gjorde jenta mi også. Jeg har nå begynt å legge henne helt nederst i senga hennes, så hun ikke kan kave seg lenger ned, for at dyna skal passe legger jeg den på tvers istedet for på langs som vanlig, og drar de nederste hjørnene ut gjennom sengekanten for å feste den. Fungerer veldig fint!
Gjest Skrevet 26. september 2007 #11 Skrevet 26. september 2007 Jenta mi sparka og kava vekk dyna hun og. Og noen ganger var hun helt begravd under den, så jeg kjøpte en sånn sovepose og den funker bra! Hun sover mye roligere også. Slipper å bli kald. Dyna legger jeg løst over henne, men utenfor rekkevidde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå