Gå til innhold

i dag har jeg kosa meg litt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

pizzaboller,pepzi max,sjaining av hus,skravletråd her inne,hylende og kranglende unger,mas,tjas,vond rygg,formanende idefix,(hehe),rydding,en strekk på sofaen,mere mas,enda mer pepsi,å nå,dibbing og sovende søte unger ;o)

I dag har jeg vært værre en aldri før i ryggen.men,at idefix laga litt liv for meg, gjorde at jeg følte et blaff av håp ;o)

Håp om å fungere som meg,håp om å få orden på ting som sliter på meg.håp om at jeg kan,en dag,føle meg hel.

Så takk vennen.jeg kosa meg,men skummelt var det =))

Di beste vennene finner man overalt.også på dib.

Klem =o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så BRA!!! Godt å høre at du har gode venner som støtter deg! Og moro å smuglese litt på trådene deres, he he....

Jeg har også sovende søt unge, mann på jobb, Pepsi Max, dibbing og håp om en god dag i morgen :)

Skrevet

HÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så du sitter her å glor ,når du har sagt god natt til meg på mobilen for lenge siden. Happyfeet er i farta ser jeg....

Jeg skulle kose meg med Greys idag,men tror du ikke der døde en baby.snakk om kos gikk i bakken med ett brak jeg.Colaen var ikke god å sjokoladen smakte salt..Det var den kose kvelden....

Er jo bare tv,men du veit meg..

Ting ordner seg for snille jenter vettdu,men du må visst ha ett realt spark i ræva for å få deg til lege..Du skal ikke lide deg til ett sykehus opphold ,en skal liksom få hjelp før det lir så langt...

Glad vi kan tulle litt igjen vi to...:0)

Nå skal jeg finne senga jeg å...Trøtt som fy..Nattinatt vennen :0)

BØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØ!!!

ÅHHHH VART DU SKRÆMT NO???

Skrevet

Tusen takk vennen,du er den aller beste,Har jeg sagt at nå er gubben sjalu på deg??? Haha sa at hadde han ikke visst bedre hadde han trodd jeg var utro slik jeg sender meldinger ;0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...