Gå til innhold

se her... trenger innspill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

sambo har fått tilbud fra jobben om tur til London (med følge) i begynnelsen av Mars, da er babyen vår 5mnd gammel. Det er fra fredag - søndag det er snakk om. Siden vi er 1.gangs så er det så vanskelig å se for oss om dette er mulig, vi må svare nå om vi ønsker å være med.

Hva sier dere? Er det for tidlig å la babyen være borte fra oss en helg? Nå tenker jeg ikke på om det blir for vanskelig for meg og sambo men for babyen.. trenger ærlige svar fra dere for jeg er heeeelt blank her...

takker :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Vanskelig å si, egentlig. Med tanke på amming, kan det jo være litt dumt, men du kan jo bare ta med pumpe og pumpe deg noen ganger for dagen så ikke produksjonen reduseres.

Det er jo bare snakk om én dag babyen er uten dere, så det går nok bra. Blir nok verst for dere. Aller verst for deg! Utrolig hvor knyttet man blir til de små rekene :o)

Skrevet

for babyen sin del vil jeg tro at det ikke er noe problem. Bare du lar noen som kjenner han og som han kjenner passe han slik at han føler seg trygg. Jeg slet skikkelig med å la andre passe poden da, men dersom vi skulle reist vekk, så hadde jeg jo ikke hatt noe valg :P

Skrevet

He he...tror nok du kommer til å slite mer enn du tror ;o)

Uansett synes jeg at det er for tidlig å reise bort på en slik tur uten babyen. Men det var min personlige mening.

Lykke til!

Skrevet

tusen takk for svar damer... vi kommer nok til det at vi reiser men MED babyen :D hehe... tror det blir en mye kjekkere tur for oss om babyen er med, kommer sikkert bare til å ligge å sippe på hotellet om han blir hjemme.. og dessuten er jeg redd for at det blir mye kav i forhold til ammingen og slikt...

så igjen.. takk for innspill, da blir det shopping og kos i London (dekket reise og opphold selvsagt) i mars når jeg er nede i min egen size igjen hi hi... :D

(var nok dette svaret jeg ville ha... he he)

Skrevet

Tror ikke jeg ville ha gjort det - kan jo være du ammer mye og da kan en sånn tur faktisk være slutten for akkurat det. Ikke for deg nødvendigvis, men ikke sikkert babyen din vil ha pupp når du er tilbake.. Men jeg synes faktisk uansett at det er litt tidlig. En natt er ok, men en hel helg hadde jeg nok ikke blitt med på. Men gjør det du synes høres best ut. Ikke mulig å si ja nå da, og så evt trekke seg hvis det viser seg å bli komplisert med babyen?

Skrevet

sånn sett bort fra ammingen er det ikke noe problem å la babyen være uten dere en helg.

Skrevet

Det hørtes ut som en god ide og ta babyen med.

Håper den kommer snart! :)

Skrevet

eg ååååå.... i natt :D d hadde vært helt konge :D ..... men litt skummelt og kjenner eg... ska eg bli mamma??? hmmm litt sent å snu nå da :-P

Skrevet

ja, det er nok litt sent ja... ;)

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

tuuusen takk! er godt med litt støtte og omtanke :D ikke såå lenge for din del heller da :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...