Gå til innhold

Må man pumpe seg....??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Må man pumpe seg føre man skal inn til operasjon ved ks? Jeg syns det virker så vondt å pumpe brystene for melk... Og har ikke så veldig lyst til å gjøre det....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor er det aldri noen som svarer når jeg lurer på noe?? er det ingen som vet??

Skrevet

jeg vet om 2 som hadde ks for en stund siden og de måtte ikke pumpe seg før operasjonen.

Kan hende det er ulik praksis fra sykehus til sykehus!

Kanskje noen andre som vet?

Skrevet

takk for at du svarte =) Men da vet jeg i hvertfall at det er ikke noe jeg må hvis jeg spørr om jeg kan få slippe det... Hvis de ikke tvinger meg da...hehe =)

Skrevet

Det er jo bare å si ifra at du ikke ønsker det, er selv skeptisk til pumpinga... Vet ikke helt hvorfor men, så skjønner hvordan du har det:)

 

Skrevet

nei jeg vet ikke helt hvorfor jeg jeg heller... Men for meg føles det litt unaturlig og smertefullt... Men det er godt å høre at det ikke bare er meg som er skeptisk til den "dingsebomsen" da =D

Skrevet

Hvorfor i all verden skulle man måtte pumpe seg før et ks?? Jeg hadde selv et planlagt ks for vel 2 år siden, og da var det ingen som i det hele tatt nevnte det.... Jeg fikk jenta inn til meg under en halvtime etter at hun var født, og da ble jeg oppfordret til å prøve å amme med en gang....og det var veldig viktig iom at det av og til er litt vanskeligere å komme igang med ammingen etter ks....og det ville ikke være så lett å få til det med helt tomme pupper:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...