NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 i det siste så er det mer konsentrert len ger nede i bekkenet.. også er det mer mensen vondt.. men er ikke tettere kynnere.. men helt annerledes smerte. Så har jeg myyyye utflod . /hvit utflod).. er i uke 35 . Noen som har lignende plager? samme som 3tri.
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hei NoBlonde ) Jeg har jo ikke akkurat erfaring på feltet... Men ....dette lyder jo spennende.... Bra mannen er på tur hjem nå tenker jeg:O)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2007 Hei vilsågjerne vennen .. Hehe ja.. ikke lenge til det.. men skal no kjøre 2,5 timer i mårra for å hente han da.. Vet ikke om jeg skal være bekymret eller ikke liksom..
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Føler du for å legge ut på biltur da ? *hmmmmmmm* Bare du passer på deg selv så ) Forøvrig så har det pissregnet siden jeg kom til regnværsbyen...Så du kan gjette hva jeg har shoppa i dag.... Regnjakke og paraply ! Ta vare på deg vennen!
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 25. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2007 Uff er det ikke typisk Bergen.. Ja har fått endel svar inne på 3 tri. er visst flere som har kjent slikt.. på slutten av svangerskapet. :=). ha en fortsatt fin tur..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå