Gjest Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Sukk. I dag har jeg vært den perfekte bærumsfruen. Har jogget en tur til Sætheren (3,5 times tur) sammen med en venninde (og babyer selvsagt). Har laget middag, badet ungene (begge to), lest lekser med eldstej enta, lekt med lillegull, lagt ham, bakt brød med eldste jenta, lagt henne, ryddet huset og vasket tøy.. Nå sitter jeg nydusjet og sliten og surfer på nettet.. Det koster å være kar...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 26. september 2007 #2 Skrevet 26. september 2007 Skal si...imponert! Jeg er ekstremt giddalaus om dagen jeg da....bare koser meg med Camilla selv om det er masse annet jeg burde fått gjort :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 26. september 2007 #3 Skrevet 26. september 2007 Blir helt imponert jeg. Har syslet i flere dager med tanken om å smelle i gang en sjokoladekake. Fra ferdig pose til og med. Men det har blitt med tanken, he he. Synes jeg bruker dagene på gullet og kveldene på Finn.no for å søke og se på ledige stillinger. Rekker å sette på oppvaskmaskinen og vaske klær + holde det sånn nogenlunde ryddig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå