LisaColli Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 hohoho, for de som ikke har sett den enda: http://www.youtube.com/watch?v=_tXzKpmRrFs
Tomine is my star Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Hahahaha...stakkers tjeien...
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Hadde ikke hun "mensværk" da? Morgenkvalmen kommer senere den
LisaColli Skrevet 25. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. september 2007 neida det er bare en dårlig unnskyldning har aldri sett sånn mensverk før, haha
♥Prinzessin♥ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Hehe.. har sett den før. :-) Det er visst noen som kaster opp av menssmerter, altså. Jeg har aldri gjort det, men jeg tror så gjerne at det skjer.
LisaColli Skrevet 25. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2007 hehe ja, stakkars dem ihvertfall!!! følg med når hun sier "hva har du for svar til mej" haha, ler så jeg griner
Frk. Vable Skrevet 25. september 2007 #8 Skrevet 25. september 2007 Hahaha, herregud... Så fortsetter hun som om nesten ingenting har skjedd... herlighet, hadde aldri gått tilbake på skjermen,
Plutselig_gravid Skrevet 25. september 2007 #9 Skrevet 25. september 2007 hehe - ler meg skakk. Måtte se begynnelsen flere ganger på rad:o) Like morsomt hver gang! Ikke værst at hun var så raskt tilbake på skjermen!
2blå og ?? i magen Skrevet 25. september 2007 #10 Skrevet 25. september 2007 Huff, hadde nok ikke gått tilbake til skjermen jeg nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå