Sara Rompompei Skrevet 25. september 2007 #1 Skrevet 25. september 2007 Må si jeg blir dypt sjokka hver gang jeg hører en mor forsvare at hun sender med gullegullet sitt sånt pålegg på brødskiva. "Hun vil jo ikke spise ellers.." Hvem var det som lot henne smake det da? Her i huset får de sjokoladepålegg på matpakka 1 gang i året. Det er på bursdagen. Ellers får de 1 brødskive til lørdagsfrokost (etter 1 skive med sundt pålegg) Jeg synes faktisk ikke det er strengt jeg. Brødskive med sundt pålegg på smaker også godt, og gir mye mer energi tilbake. Har aldri gitt ungene noe annet alternativ, så de synes det er helt greit. Og de reagerer faktsisk selv på andre som har slikt på matpakka si. Og når jeg først får tømt meg for min sjokoladepålegg-irritasjon så vil jeg også si at Banos faktisk er værre enn sjokoladepålegg. Mere fett og mer sukker!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. september 2007 #2 Skrevet 25. september 2007 Så lenge ungene er friske, raske og sunne seg jeg ikke problemet med at de spiser søtt på skiva innimellom. Og de spiser ikke sjokoladepålegg hele tiden om de får velge selv heller.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #3 Skrevet 25. september 2007 Her kjøper vi 1 boks sjokoladepålegg kanskje 4 ganger i året. Og så mange som vi er blir det vel 1 skive på hver Nei, ungene trenger ikke sjokoladepålegg, eller annet klissepålegg på skiva. De er på skolen for å lære, og da trenger kroppen næring. Hva er galt med makrell i tomat? Leverpostei? brunost? Er det avleggs?
It's all about me Skrevet 25. september 2007 #4 Skrevet 25. september 2007 Ja ja ja, dette vil være et evig tema på lik linje med vinterdresser, bilseter og våtservietter. Og når det er sakt så får lillegutt syltetøy på matpakka hver eneste dag, og jeg gir blanke i hva de andre mener om det. Etter å ha hatt en som har blitt lagt inn på sykehus for sondemating pga total spisenekt ER jeg faktisk glad så lange han spiser. Så man skal være forsiktig med å påstå at det bare er såååååå lett å gi noe annet. Du skulle bare vist hvordan vi har slitt med maten hans.
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 25. september 2007 #5 Skrevet 25. september 2007 Klart det er lov å bruke hode Intensity, og nå er vel faktisk ikke syltetøy den største fy fy`en slik jeg ser det. Masse bra syltetøy nå. Vi bruker mye syltetøy selv vi. Det jeg mener er at unger som faktisk spiser andre ting trenger ikke sjokkopålegg eller annet kliss! Forstår godt at i slike tilfeller, ja da gir man det barnet spiser!
♥Snulder Skrevet 25. september 2007 #6 Skrevet 25. september 2007 Jobbet sammen med en ernæringsfys. som faktisk fortalte at Nugatti var å fortrekke fremfor mye av kjøttpålegget med høyt fettinnhold...
Gjest Skrevet 25. september 2007 #7 Skrevet 25. september 2007 Åååååååååkan ikke folk bare passe sine egne matpakker? Jeg blir faktisk litt irritert over alle innleggene hvor dere ikke kan la andre få ha matpakkene sine i fred.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå