Gå til innhold

Moren min skjønner ikke alvoret!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid hatt en ganske bra forhold til mine foreldre, men ble rimelig satt ut da moren min fortalte meg dette.

Faren min pleier å hente mini i bhg og levere han på jobben min 1 dag i uka, siden det matcher dårlig med henting. De dagene har han kjørt sin egen bil. Moren min har snakket om at de bytter om bilsete til bilen hans, så jeg har ikke tenkt noe mer på det. Men på søndag kom det frem at lillegutt sitter foran (varebil) uten bilsete!! De skylder på mye stress med bytte av sete, og at det bare er 2 min biltur!!! Er helt sjokkert, og sa at da utelukker jeg de fra kjøring av lillegutt, tar ikke sånne sjangser med han!

Moren min sa ikke noe særlig, men så det godt på henne at hun ikke tok det seriøst. Har ingen andre til å hente han den dagen det gjelder, så må jo la de hente han! Men har sagt nøye ifra om at enten bruker de bilsete, eller så kan de gå opp med han.

Hva mener dere? Jeg har vel "rett"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja selvfølgelig har du rett, men hvis de ikke tar deg seriøst og du er avhengig av dem er det litt vanskelig å få dem til å skjønne.

Vad med å sette igjen bilsete i barnehagen på morgenen og si ifra at det er til bestefaren som skal hente idag. Da burde de skjønne hintet.

Skrevet

Hva med å kjøpe et bilsete til, det har vi. Ett i vår bil og ett i besteforeldres. Enkelt, og ingen bekymringer for sikkerheten!

Skrevet

Har hørt dette fra foreldregenerasjonen flere ganger. Det gikk jo så bra uten bilsete da vi hadde barn, liksom.

Kjøp et lett håndterlig sete som er fast i bilen til faren din. Ikke rikk på at slik skal det bare være.

Tror ikke de mener noe vondt med det, de syns sikkert bare vår generasjon er litt hysteriske.

Men det sier de jo bare så lenge det går bra..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...