Gå til innhold

Lite fostervann!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har dere vært borti dette..

Jeg hadde lite/veldig lite fostervann når jeg fikk ungen for over 1 år siden.. Jordmora sa det føst etterpå ,når vi hadde samtalen. At ho nesten ikke merket at vannet rant ut.. Er dette vanlig?? Kan det skje igjen med meg?? Er det farlig.. Kan man ikke se dette på ul?

Jeg ble aldri å spørre ho. .

Vi planlegger å bli gravide igjen, og jeg er skikkelig nervøs pga dette.. Ka gjør man for å unngå det??

Takk for svar,, erfarne jenter der ute!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg er i uke 38 nå, og har hatt litt komplikasjoner i slutten av svangerskapet... Har derfor hatt mange ultralyder fra uke 32-34. De 2 siste ultralydene nevnte jordmor at hun trodde jeg hadde lite fostervann... Men så fikk hun hjelp fra en lege, og de fant ut at det så helt greit ut... Så dette er tydeligvis noe som de sjekker på ultralyd. Jeg spurte hva jeg skulle gjøre hvis jeg hadde lite, og da fikk jeg bare beskjed om å drikke mere vann.. Noe som jeg ikke har vært så flink til.. Så det kan jo være en sammenheng med det... Håper at dette kan være til hjelp for deg...

Skrevet

Dere er så greie her inne. :) Takker og bukker for svar! =)

Tru om dem ser det i uke 19-20 allerede? hmm..:)

Var ikke på ul etter uke 20.. Var heller ikke så flink å drikke vann.. Hvis vi lykkes denne gangen skal jeg skjerpe meg..:))

Skrevet

hvordan var fødselen din da når du hadde lite fostervann??Lurer veldig.Blir satt igang imorgen pga lite fostervann jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...